شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

اكران عيد فطر فيلم فرح بخش منتفى شد

«آبنبات چوبی» بعد از «دراکولا» اکران می‌شود

آبنبات چوبی

سینماپرس: ظاهرا اكران همزمان دو فيلم از رضا عطاران باعث شده كارگردان "آبنبات چوبى" نمايش فيلمش را به بعد از اكران «دراكولا» موكول كند.

به گزارش سینماپرس، عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «آبنبات چوبی» جهت اکران گفت: قرار است این فیلم در گروه کوروش بعد از فیلم «دراکولا» اکران شود.

وی در مورد اکران «آس و پاس» به باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: به تازگی برای این فیلم پروانه نمایش گرفتیم و در حال رایزنی برای تعیین زمان پخش هستیم.

گفتنی است؛ «آبنبات چوبی» با نام قبلی «تهران من» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش است که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

«آس و پاس» جدیدترین اثر سینمایی آرش معیریان است که فضایی کمدی دارد.

در «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان نقش آفرینی می‌کنند و سامیار محمدی به عنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد. 
 
در خلاصه داستان «آس و پاس» آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود و ...

همچنین، عوامل فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» عبارتند از:
 
کارگردان: محمد حسین فرح‌بخش/ تهیه‌کننده: عبدالله علیخانی/ نویسنده فیلمنامه: علی‌ اصغری بر اساس داستانی از کامران قدکچیان/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/ تدوین: مستانه مهاجر/ صدابرداری صحنه: بابک اخوان/ طراح صحنه:حجت اشتری/ طراح لباس: گلناز گلشن/ طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری/ موسیقی متن: آریا عظیمی‌نژاد/ مدیر تولید: مهدی چراغی/ مدیر تدارکات: محمد عزت‌خانی.

بازیگران: رضا عطاران، میلاد کی‌مرام، سحر قریشی، هنگامه حمیدزاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی و شقایق فراهانی

در خلاصه داستان آن آمده است: فیلم اختلاف دیدگاه دو نسل قدیم و جدید پیرامون مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.