یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

خواننده قطعه «ماه و ماهی» تیتراژ دو برنامه ماه رمضانی را می‌خواند

باشگاه خبرنگاران: تیتراژ پایانی ویژه برنامه های «عقیق» و «شب های شیدایی» با صدای حجت اشرف زاده به روی آنتن می رود.

حجت اشرف‌زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» در خصوص فعالیت‌های جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول ضبط دو کار برای ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان هستیم. یکی برنامه «عقیق» برای شبکه پنج سیما و دیگری برنامه «شب های شیدایی» از شبکه دو سیما است.

 

وی در ادامه بیان کرد: ضبط استودیویی این قطعات آغاز شده و از امروز نیز تهیه این کارها ادامه دارد. تیتراژ پایانی برنامه «عقیق» کاری از مجتبی حبیبی نوازنده و آهنگساز اهل یزد است و تیتراژ «شب های شیدایی» نیز با شعری از احمد امیر سلیمی و آهنگسازی افشین عزیزی ساخته می شود.
 

خواننده قطعه «در کوچه باغ های نیشابور» درخصوص مضمون این دو قطعه اظهار داشت: حالا و هوای این آثار در مورد رابطه معنوی و عاشقانه انسان با پروردگارش که بهترین دستمایه برای کار است. در واقع این کارهای مناسبتی در رابطه با نگاه انسان به معبود و پروردگار خود است.
 

اشرف زاده در ادامه پیرامون آثار جدید خود عنوان کرد: هم اکنون در حال کار برای تهیه آلبوم جدید خود هستم. گروهی که با آنها کار می کنم همان دوستان قبلی، یعنی آقایان علیرضا بدیع و بیات هستند. البته با دوستان جدید دیگری مانند فاضل نظری و محمد علی بهمنی هم همکاری داشته ام. به علاوه آهنگسازی این آلبوم نیز دارای تنوع بیشتری بوده و یک قطعه را با همراهی بهروز صفاریان پیش برده‌ایم.
 

وی خاطر نشان کرد: به طور کل ایده های اولیه آلبوم در حال آماده سازی است و روی آنها کار می کنیم، بار ها و بارها آنها را می شنویم تا در نهایت به هدف مدنظر خود برسیم.
 

اشرف زاده در پایان یادآور شد: اگر مجوزهای لازم صادر شود، در اواسط ماه مبارک رمضان در برج میلاد یک کنسرت و اجرای برنامه خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.