دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

مهتاب کرامتی و اولین تجربه تهیه‎ کنندگی

مهتاب کرامتی در نشست خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر

سینماژورنال: مهتاب کرامتی بازیگر زن سینمای ایران که سال گذشته فیلمهای “عصر یخبندان”، “ارغوان”، “جامه دران” و “مزارشریف” را روی پرده داشت چند ماهی می شود که وارد وادی تهیه کنندگی در سینما هم شده است.

او سال قبل با همراهی طهورا ابوالقاسمی فیلم سوم احسان عبدی پور با عنوان "آه ای عبدالحلیم” را کارگردانی کرد.


عبدی پور که بیش از هر چیز به خاطر ساخت "تنهای تنهای تنها” شناخته می شود یک فیلم دیگر به نام "پاپ” را هم در کارنامه دارد.

نام جدید برآمده از نام یکی از شخصیتهاست

پروانه نمایش "آه ای عبدالحلیم” به تازگی صادر شد. نکته اینجاست که پروانه نمایش این فیلم با تغییر نام به "آتنا” صادر شده و در مقام تهیه کننده هم فقط نام ابوالقاسمی آمده است البته با نام شناسنامه ای شان که سیده فاطمه ابوالقاسمی است.

گویا کرامتی به دلیل نداشتن پروانه تهیه کنندگی نتوانسته نامش را به عنوان تهیه کننده "آتنا” بیاورد و به ذکر عنوان سرمایه گذار بسنده کرده است.

"آتنا” نام یکی از شخصیتهای این فیلم است.

در خلاصه داستان فیلم چنین آمده است: فائز، مسيح، آتنا و حمزه، روزهاي كسالت بار و خموده ي حواليِ سي سالگي شان را پشت سر ميگذارند. ورود شيرزاد كه پنج سال است زندگي اش را روي دريا و درون كشتي ميگذراند، همراه با يك كشتي فرانسوي، اتفاقي و ناخواسته، ريتم زندگي شان را عوض می کند. يكباره چشم باز مي كنند ، تا ميانه ي يك بازي غريب ايستاده اند. حالا مي خواهند از زندگي كام بگيرند و عقده هايشان را نابود كنند.

مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، محمدرضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم بازیگران این فیلم هستند.

مهتاب کرامتی و اولین تجربه تهیه کنندگی +عکس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.