دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

سریالی به کارگردانی داود بیدل

نهمین اپیزود «در قصه ها زندگی می کنند» به ازدواج ختم می‌شود!

در قصه ها زندگی میکنند

سینماپرس: نهمین اپیزود سریال «در قصه ها زندگی می کنند» که این روزها مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند به بررسی موضوع جوانان و مساله ازدواج آنها می پردازد.

به گزارش سینماپرس، سریال اپیزودیک «در قصه ها زندگی می کنند» در نهمین اپیزود خود سراغ یکی از موضوعات مبتلابه اجتماعی رفته و مساله ازدواج را در میان جوانان روایت می کند.

در این اپیزود از بازیگرانی کمتر شناخته شده در قیاس با اپیزودهای قبلی استفاده می شود و رویکرد متفاوتی اتخاذ شده است. 

تصویربرداری سریال «در قصه ها زندگی می کنند» امروز دوشنبه ۱۰ خرداد به اپیزود نهم رسید و در مرحله تدوین اپیزود هفتم قرار دارد. پیش بینی می شود تا اواخر مرداد مراحل تولید خود را به اتمام رساند. 

«در قصه ها زندگی می کنند» برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز و موضوعات و مسائل اجتماعی است که در هر قسمت به طور مستقل روایت می شود. این سریال که از اواخر سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شد و نوروز امسال کلید خورد در هر اپیزود به طور متوسط با برآورد ۷ الی ۹ جلسه تصویربرداری کار خود را دنبال می کند. 

عوامل ساخت این مجموعه عبارتند از تصویربردار: ناصر محمود کلایه، نورپرداز: محمود بیک زاده، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: مرضیه آذری.

مجموعه اپیزودیک «در قصه ها زندگی می کنند» به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی علی حدادی در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش در آمده و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.