سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

باباییان: عواید حاصله از فروش «ننه نقلی» برای درمان کارگردان پیشکسوت سینما اختصاص میابد/ متأسفم که مسئولان از هنرمندان پیشکسوت حمایت نمی کنند

باباییان

سینماپرس: داریوش باباییان تهیه کننده سینما و مدیرعامل دفتر پخش شکوفا فیلم همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «ننه نقلی» به کارگردانی پرویز صبری در سینماهای سراسر کشور گفت: پرویز صبری مدت ها است در آسایشگاهی در شهریار به سر می برد و عواید حاصله از فروش «ننه نقلی» برای درمان کارگردان پیشکسوت سینما اختصاص میابد و امیدوارم که مردم از این فیلم در زمان اکران حمایت کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خواستگار محترم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من تنها برای حمایت از پرویز صبری پخش این اثر سینمایی مختص به کودکان را در دست گرفتم و امیدوارم با توجه به اینکه فصل امتحانات رو به اتمام است و دانش آموزان و کودکان اوقات فراغت پیدا می کنند خانواده ها در انجام کار فرهنگی و خیر پیش قدم شده و فرزندان شان را برای تماشای این اثر سینمایی به سالن های سینما ببرند.

وی ادامه داد: «ننه نقلی» فیلمی عروسکی و کودکانه است که زحمت زیادی برای تولید آن کشیده شده و بودجه زیادی هم برای ساخت آن صرف شده است؛ در این فیلم هنرمندان مطرحی همچون: احمدرضا اسعدی، رضا عظیمی، اسدالله یکتا و... نقش آفرینی می کنند و تماشای آن می تواند دارای جذابیت های زیادی باشد.

این تهیه کننده سینما در رابطه با داستان این اثر سینمایی گفت: در پی اردوی دانش آموزی و برای رسیدن به مرکز جنگل و پیدا کردن «ننه نقلی» عروسک های زیادی بر سر راه بچه های اردو قرار می گیرند و این رودرویی منجر به حوادث شادی آفرین و مهیج زیادی در داستان می شود.

باباییان سپس ضمن ابراز گلایه از مسئولان سینمای کشور اظهار داشت: متأسفم که مسئولان از هنرمندان پیشکسوت حمایت نمی کنند؛ پرویز صبری از حدود ۵ ماه قبل در تصادف دچار فلج مغزی شد و بعد از مدت ها بستری بودن در بیمارستان به آسایشگاهی حوالی شهریار منتقل شد اما تاکنون هیچ یک از مسئولان سینمای ایران حتی برای یک بار هم که شده حالی از این هنرمند پیشکسوت که آثار مطرح و ماندگاری در حوزه سینمای کودک و نوجوان همچون: «عیالوار»، «شنگول و منگول» و... را ساخته است نپرسیده اند؛ پرویز صبری حق زیادی بر گردن سینمای ایران دارد و شعرهای ماندگاری نیز در حوزه کودک سروده است که همچنان در بسیاری از آثار هنری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: اسفا که هنرمندانی که نقش بسزایی در سینمای کشور ایفا کرده اند و سال های عمر خود را برای رشد و اعتلای هنر کشور صرف کرده اند زمانی که دچار بیماری و گرفتاری می شوند به نوعی با بی مهری مسئولان روبرو شده و کسی به آن ها توجهی نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.