چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

امیرخانی: قطعا کارگردان «درمدت معلوم ۲» نخواهم بود

وحید امیرخانی

ایسنا: کارگردان کمدی «درمدت معلوم» که یکی از فیلم‌های پرفروش شد درخصوص ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی گفت: من قطعا به عنوان کارگردان فیلم «درمدت معلوم ۲» همکاری ندارم.

وحید امیرخانی گفت: بنا ندارم در مسیر فیلمسازی نگاهم صرفا به مسائل اقتصادی سینما باشد و ترجیح می‌دهم قسمت دوم این فیلم و اساسا قسمت دوم فیلم‌های دیگری را نسازم.

این کارگردان در واکنش به خبر ساخت «در مدت معلوم ۲» گفت: مدت‌ها پیش مسئله ساخت ادامه این فیلم مطرح شد و همان زمان اعلام کردم که قطعا من حاضر نیستم، قسمت دوم این فیلم را کارگردانی کنم.

امیرخانی درخصوص ایده شکل‌گیری این فیلم یادآور شد: «در مدت معلوم» فیلمنامه‌ای بود که ۸-۹ سالی از نگارش آن گذشته بود و در دفاتر مختلفی نیز وجود داشت. نیروی محرکه تولید این فیلم برای پیگیری و پیداکردن تهیه کننده و ... با من رخ داد، اما فیلمنامه و ایده اولیه از مهدی علی میرزایی بود.

کارگردان فیلم سینمایی «درمدت معلوم» درباره احتمال همکاری دیگر عوامل فیلم در پروژه قسمت دوم این کمدی مطرح کرد: راجع به خودم که می‌دانم من نیستم. راجع به بازیگران نیز آنگونه که در اخبار اعلام شده گویا بازیگران اصلی حضور ندارند و این عجیب است. ادامه یک فیلم را ساختن مولفه‌هایی دارد، نظیر فیلم «نهنگ عنبر» که با همان بازیگران، تهیه کننده و کارگردان ادامه می‌یابد. حال اگر هیچ کدام از این مولفان نباشند و قرار باشد ادامه یابد، برای خود من نیز عجیب است که چگونه اتفاق می‌افتد؟!

امیرخانی درخصوص پروژه جدید خود گفت: اخیرا مشغول کار جدیدی هستم که در زمان لازم رسانه‌ای می‌شود. اما قطعا موضوع و فضای فیلم جدیدم هیچ ارتباطی با فیلم «در مدت معلوم» نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.