شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

روایت جواد عزتی از بازی در فیلم مانی باغبانی

جواد عزتی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

باشگاه خبرنگاران: جدیدترین ساخته مانی باغبانی که رگه های طنز نیز دارد، این روزها مرحله تدوین را پشت سر می گذارد.

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: بازی در فیلم سینمایی با نام موقت «شیب» را به پایان رساندم که هم اکنون در مرحله تدوین به سر می برد.


وی افزود: همبازی شدن با بابک حمیدیان برای بار دوم همچنین سیامک انصاری و دیگر بازیگران بسیار جذاب بود؛ از طرفی حضور همایون ارشادی با این وجود که با هم همبازی نشدیم از دیگر لذت ها و تجربه های مثبت در این فیلم بود.
 
این بازیگر با بیان این مطلب که فیلم «شیب» رگه های طنز دارد و از جنس خودش است، عنوان کرد: آنقدر که «شیب» جنس خاص خودش را دارد، از همان ابتدا قادر به تصمیم گیری در خصوص موضوع و رویکرد اصلی آن نبودیم و الان نیز نمی دانم لحن فیلم تا چه حد جدی و یا کمدی است.

بازیگر «در مدت معلوم» از همکاری با مانی باغبانی به عنوان کارگردان «شیب» و کسی که تجربه بازیگری و کارگردانی دارد، گفت: باغبانی شخصیتی روشن دارد و اطلاعات بالای او در زمینه سینما قابل احترام است طبیعتا از این فرصت استفاده کردم و غیر از همکاری بسیار خوب در این فیلم، از آگاهی و اطلاعات وی در زمینه سینمای ایران و جهان برداشت کردم.

این بازیگر در خصوص کیفیت کارگردانی باغبانی و شناخت او از این فضا اظهار داشت: اطلاعات و سواد بالای او در زمینه سینما باعث شده تا با دید باز سراغ فیلمسازی برود و در فیلم «شیب» کاملا مشخص بود که با آگاهی کامل و دانسته های فراوان کارگردانی می کند.

عزتی در بخش پایانی صحبت های خود در مورد استقبال مخاطبان از فیلم «زاپاس» خاطرنشان کرد: این فیلم در همه موارد به تعادل، شیرینی و جذابیتی رسیده که می تواند لحظات خوبی را برای مخاطبان رقم بزند و فکر می کنم آن را دوست داشته باشند.

گفتنی است؛ «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیرپروین حسینی، و «شیب» به کارگردانی مانی باغبانی و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.