شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به همراه دو بازیگر

مهران احمدی بازیگر سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» شد

مهران احمدی

سینماپرس: کارگردان سریال «تاریکی شب روشنایی روز» از حضور مهران احمدی، علیرضا جلالی تبار و احسان امانی به عنوان بازیگران این پروژه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حجت قاسم زاده اصل نویسنده و کارگردان سریال سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» با اعلام انتخاب تعدادی از بازیگران این اثر بیان کرد: این سریال بعد از ماه رمضان در خانه شخصیت اصلی قصه کلید می‌خورد و احتمال می دهیم در فاصله بیستم تا بیست و پنجم تیر ماه تصویربرداری را شروع کنیم.

وی ادامه داد: لوکیشن های این سریال در تهران است و تا به امروز حضور مهران احمدی، علیرضا جلالی تبار و احسان امانی قطعی شده است. البته تعداد بازیگران این مجموعه کم نیست و ما در مرحله انتخاب هستیم. فیلمنامه این سریال کامل شده است و در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم.

داستان این سریال که تهیه‌کنندگی آن را محمدهاشمی اصل به عهده دارد در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد، داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا  کند و ... نسبت مقاطع داستان یکسان نیست.  بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می دهد.

عوامل پشت دوربین این سریال مدیر تصویربرداری سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، طراح گریم ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری منصور شهبازی، مدیر تولید، بهزاد هاشمی، برنامه ریز مجید رضا فاضلی، دستیار برنامه ریز عارفه رشیدی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تدارکات امیر یمینی خواهند بود.

سریال «تاریکی شب روشنایی روز»در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای به قلم حجت قاسم زاده اصل در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.