شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

حاشیه های ناتمام جدیدترین ساخته بهمن فرمان آرا؛

تهیه‌کننده «دلم می‌خواد»: سازمان سینمایى از بهارستان به لواسانات منتقل شده است!

ایوبی - فرمان آرا

سینماپرس: علی تقی پور، تهیه کننده فیلم «دلم می‌خواد» نسبت به وضعیت این فیلم و اخبار منتشر شده از سوی بهمن فرمان‌آرا کارگردان آن واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، چند روز پیش خبری در رسانه ها منتشر شد پیرامون فیلمنامه جدید بهمن فرمان آرا که در خلال آن خبر، درباره سرنوشت آخرین فیلم ساخته شده توسط بهمن فرمان آرا به نام «دلم می خواد» آمده بود: فرمان آرا همچنین با انجام اصلاحاتی در فیلم قبلی‌اش «دلم می‌خواد» این فیلم را به شورای پروانه نمایش ارائه کرده و منتظر پاسخ این شورا است. طبق اعلام گروه سازنده این فیلم،‌ این اصلاحیه‌ها شامل موارد جزیی است و ضربه‌ای به فیلم وارد نمی‌کند. همچنین مشکلات این گروه با تهیه کننده نیز حل شده است به این معنا که تهیه‌کننده این اثر تغییر کرده و در حال حاضر بانک «آینده» سرمایه‌گذار این فیلم است. (اینجا)

علی تقی پور، تهیه کننده فیلم «دلم می‌خواد» پیرو انتشار این خبر متن زیر را در اختیار رسانه ها قرار داده است که متن کامل آن به این شرح است:

خبر فوری (هنر ناگهانی)

به صورت ناگهانى سازمان سینمایى از بهارستان به شهرستان لواسانات منتقل گردید و با همین انتقال مکان به صورت ناگهانى، رییس سازمان سینمایى نیز تغییر کرد.

و به صورت ناگهانى نیز جناب آقاى استاد بهمن فرمان آرا با حفظ سمت به ریاست این سازمان جهت تصمیم گیریهاى قانونى در منزل خود، توسط خود، به صورت ناگهانى  منصوب شد.

قبل از این نیز در سالهاى گذشته هواداران ایشان، مشاوران تبلیغاتى ایشان و یا خود ایشان، ایشان را توسط خودشان حتى به تهیه کنندگى اجرایى فیلم «آخرین وسوسه مسیح» ساخته مارتین اسکورسیزى (به استناد ویکى پدیا)، نیز منصوب کرده بودند. (پیشنهاد سرمایه گذارى از سوى استیون اسپیلبرگ، خرید خانه چارلى چاپلین و… نیز از این دست است)

بعد از انتصاب ایشان توسط خودشان به سمت ریاست سازمان سینمایى به صورت ناگهانى، اولین اقدامى که جهت اعتلاى سینماى حرفه اى انجام دادند تا مِتُدى نوین، بدیع و پیشرو جهت الگوپذیرى سینماى جهان نیز باشد عزل تهیه کننده  آخرین فیلمشان بعد از گذشت سه سال از تولید، و همزمان با  زمزمه هاى اکران عمومى فیلم به صورت کاملاً قاطع در منزل شخصى خود، و انتصاب یک بانک به عنوان تهیه کننده جدید به صورت ناگهانى بوده است.

امید آن است که ایشان با درایت، شناخت و التزامى که نسبت به قانون، فرهنگ و هنر سینما در دهه هشتم زندگى با برکت خود دارند، و با عنایت به مسئولیت جدیدى که براى خود به صورت ناگهانى ایجاد کرده اند، و با تکیه بر دانش علمى، فرهنگى و هنرى که در ایشان متبلور است بتوانند با عزل و انتصابات  بعدى راه گشاى  هنر-صنعت سینما باشند.

و من ا…التوفیق

رونوشت: جراید و خبرگزارى هاى پابرجا

پى نوشت: تهیه کننده ى معزول!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.