یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

طی احکامی جداگانه از سوی مدیر شبکه یک سیما؛

قائم مقام مدیر شبکه یک سیما و مدیر گروه معارف اسلامی منصوب شدند

علیرضا برازش

سینماپرس: علیرضا برازش در احکامی جداگانه قائم مقام مدیرشبکه یک سیما و مدیرگروه معارف اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، مدیر شبکه یک در حکمی «کامبیز اخوان صفا» را به عنوان قائم مقام شبکه منصوب کرد. در این حکم بر ایجاد ارتباط مناسب با بخشهای برون شبکه‌ای در جهت پیشبرد اهداف شبکه ملی و شناسایی و پشتیبانی از ایده‌های نو در بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌های مکمل و فضای مجازی با همکاری سایر مدیران و کارشناسان تأکید شده است.

علیرضا برازش همچنین در این حکم کامبیز اخوان صفا را با حفظ سمت، بعنوان سرپرست تامین برنامه شبکه یک منصوب و از تلاش های «محسن همتی نژاد» در دوره مدیریت تامین برنامه قدردانی کرد.

مدیرشبکه یک در حکم دیگری حجت الاسلام والمسلمین «حسین رحیم زاده خراسانی» را به سمت مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما منصوب و از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین رضا جعفری در دوران تصدی مدیریت این گروه قدردانی کرد.

در این حکم بر بهره گیری از همکاری و همراهی اندیشمندان و هنرمندان دین آگاه و بهره جویی از میراث عظیم قرآن، حدیث و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم اجمعین در گسترش فرهنگ ناب اسلامی و تحقق اهداف رسانه ملی تاکید شده است.

گفتنی است چهارشنبه دوم تیر ماه نیز با حکم مرتضی میرباقری معاون محترم سیما، امیرحسین آشتیانی پور به سمت مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.