سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

کارگردان «ماه گرفتگی»: فعلا سکوت می‌کنم

اسحاقی و اطیابی در ضیافت افطار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

میزان: کارگردان فیلم سینمایی "ماه گرفتگی" گفت: در حال حاضر آخرین سکانس های فیلمبرداری "ماه گرفتگی" را پشت سر می‌گذاریم و تا دو سه روز آینده پایان کار ضبط و شروع مراحل تدوین آن را سپری خواهیم کرد.

مسعود اطیابی کارگردان سینمادر خصوص «ماه گرفتگی» جدیدترین اثر سینمایی‌اش که این روزها در حال ساخت آن است گفت: درحال حاضر آخرین سکانس های و فیلمبرداری "ماه گرفتگی" را پشت سر می‌گذاریم و تا دو سه روز آینده پایان کار ضبط و شروع مراحل تدوین آن را سپری خواهیم کرد.

 
وی در خصوص مضمون این فیلم که در خصوص فتنه 88 است گفت: راستش را بخواهید تصمیم دارم فعلا سکوت کنم، چرا که در مدت ساخت این فیلم فضا سازی های زیادی صورت گرفت و در این شرایط من هر حرفی که بزنم با یک واکنش جدید مواجه خواهم شد.
 
اطیابی افزود: از قضاوت ها ناراحت نیستم اما ترجیح می‌دهم تا زمان نمایش فیلم فقط شنونده باشم و همه پاسخ خود را بعد از تماشای فیلم بگیرند.
 
این کارگردان سینما درخصوص زمان اکران این فیلم سینمایی خاطر نشان کرد: بنابر تصمیمی که گرفته ایم قرار است اگر امکانش فراهم شود فیلم را در جشنواره فیلم فجر یا در جشنواره مقاومت به نمایش در بیاوریم اما به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.