سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

برایان کرانستون به «پاور رنجرها» پیوست

برایان کرانستون

سینماپرس: برایان کرانستون به فیلم «پاور رنجرها» از کمپانی لایونزگیت پیوست تا در نقش زوردان، مرشدی که جان گروهی از مبارزان جوان را نجات می‌دهد، ظاهر شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از آسوشیتدپرس، این استودیو دین ایزالیت را برای کارگردانی و پنج بازیگر جوان را برای بازی در نقش‌ رنجرها انتخاب کرده است. بکی جی در نقش رنجر زرد، لودی لین در نقش رنجر سیاه، نائومی اسکات در نقش رنجر صورتی، داکر مونتگمری در نقش رنجر قرمز و آر جی سایلر در نقش رنجر آبی بازی می‌کنند. الیزابت بنکس نیز فوریه به گروه اضافه می‌شود تا در نقش جادوگر بدطینت ریتا رپلوسا جلوی دوربین برود.

«پاور رنجرها» ۲۴ مارس ۲۰۱۷ در سینماها به نمایش درمی‌آید.

برایان کرانستون علاوه بر بازی در این فیلم به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد تا فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای نوشته مت سازاما ساخته شود.

داستان درباره «پاور رنجرها» است که در واقع گروهی از بچه‌های مدرسه هستند که قدرت‌های ویژه‌ای دارند و با کمک هم دنیا را نجات می‌دهند.

این سریال که محصول سال ۱۹۹۳ در بخش کودکان فاکس بود، به پدیده‌ای فرهنگی بدل شد و با الهام از آن یک فیلم سینمایی نیز سال ۱۹۹۵ با عنوان «پاور رنجرهای مایتی مورف» ساخته شد.

لاینزگیت از سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود قصد ساخت یک فیلم زنده بر مبنای این موضوع را دارد که نخستین فیلم در ادامه فیلم اصلی خواهد بود. حتی مدیرعامل این کمپانی گفته است قصد ساختن فیلم‌های بیشتری برپایه این داستان را دارد.     

برایان کرانستون که برای بازی در سریال «برکینگ بد» بسیار تحسین شده است، به زودی با بازی در فیلم «نفوذی» دیده خواهد شد.

در حالی که لاینزگیت درباره بازی کرانستون در این فیلم خبری منتشر نکرده، خود وی با انتشار توییتی اعلام کرده است در این فیلم حضور خواهد داشت.

زوردان شخصیتی داستانی است که به عنوان مرشد پاور رنجرها در قصه حضور دارد. احتمالا کارگردان تصمیم بگیرد که چیزی از حضور فیزیکی کرانستون دیده نشود و او چون شبحی بر پرده کامپیوتری در فیلم حضور داشته باشد.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.