چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

«هفت» از هفته آینده روی آنتن شبکه سه می‌رود/ تکذیب شایعه رفتن افخمی

افخمی-برنامه هفت

سینماپرس: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما با تکذیب اخباری مبنی بر تغییر برنامه «هفت» گفت: این برنامه با تیم قبلی و اجرای بهروز افخمی از هفته آینده روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، ناصر کریمان مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما درباره پخش سری جدید این برنامه به تسنیم گفت: برنامه سینمایی «هفت» از روز جمعه 18 تیر ماه با اجرای بهروز افخمی و گروه قبلی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و طبق برنامه‌‌های روتین «هفت» پس از وقفه‌ای در ماه رمضان با تولید و سوژه‌های تازه تر پس از ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کریمان اضافه کرد: با ایجاد تغییراتی در آیتم و چیدمان برنامه‌ها مخاطبان سینمایی برنامه «هفت» را جذاب‌تر می‌بینند.

«هفت» یکی از معدود برنامه‌های تحلیلی سینمایی در تلویزیون است که توانسته با جذابیت و جنجالهای سینمایی مخاطبان زیادی را پای نقدهای شفاهی سینمایی نگه دارد.

برنامه «هفت»  از زمانی که به تلویزیون آمد سه بار خانه تکانی اساسی کرده است. دوره‌ی اول آن با کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای فریدون جیرانی  و دوره‌ی دوم آن با تهیه‌کنندگی واجرای محمود گبرلو اجرا شد.

سال گذشته پیش از ماه رمضان، آخرین قسمت از دوره دوم «هفت» با اجرای محمود گبرلو پخش شد و بعد از سه ماه تعلیق این برنامه، سری جدید «هفت» با اجرای بهروز افخمی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سری سوم «هفت»، تک برنامه سینمایی تمام این سال‌های تلویزیون ایران، با بیان صریحی که انتخاب کرده، جان تازه‌ای گرفته است. افخمی از نقد به سینمای روشنفکری و مدیریت سینمایی هراسی ندارد و این خصیصه ای است که دوره های قبلی این برنامه از آن بی بهره بودند. شاید همین رک گویی ها و نقدهای جدی به جریان روشنفکری باعث شد که فضای رسانه‌ای وابسته به جریان شبه روشنفکری دنبال حاشیه سازی برای این برنامه باشد.

به گزارش سینماپرس، یکی از سایت های سینمایی مدعی رفتن بهروز افخمی و مسعود فراستی از برنامه هفت شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.