جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

آخرین ساخته سالار عقیلی تیتراژ «دعوت» شد

سالار عقیلی درهمایش روز جهانی غذا

فارس: ویژه برنامه «دعوت» با فضای مفرح و سرگرم کننده ای که دارد، از شب گذشته با حذف صدای مازیار فلاحی، قطعه «چتر خورشید» سالار عقیلی را به روی آنتن برد.

«دعوت» از امشب بنا به فضای شاد و مفرحی که دارد، برنامه را در شب گذشته با صدای سالار عقیلی تحت عنوان «چتر خورشید» به پخش رسید.


تهیه کنندگان این برنامه، با توجه به ساختار و فضای مفرح و سرگرم کننده ای که «دعوت» دارد، تصمیم گرفتند در دهه سوم ماه مبارک رمضان جنگ شبانه شبکه یک سیما را با حذف صدای مازیار فلاحی و ریتم آرام قطعه «میرسم به تو»، «چتر خورشید» سالار عقیلی را جایگزین تیتراژ ابتدایی این برنامه کنند.
همچنین این برنامه در بیست و پنجمین شب از اجرای خود میزبان محمد رضا عیوضی و مهران رجبی می شود.

در «دعوت» هر کدام از مهمانان سه نفر دیگر از همکاران خود را به چالش «دعوت» برای انجام کار خیر دعوت می کند. برنامه «دعوت» با فضای مفرح و سرگرم کننده با گفتگوها و اجرای خوانندگان هر شب به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانه های مردم تا انتهای ماه مبارک رمضان است.

تا کنون پیش از این عباس جدیدی با اهدای مدال قهرمانی خود، فرهاد ظریف با هدیه کردن پیراهن تیم ملی والیبال، کامران تفتی با تقدیم آلبوم موسیقی اش و دیگر هنرمندان هر کدام با تقدیم هدیه ای به دعوت این برنامه جواب مثبت داده اند. در برنامه های گذشته شبنم مقدمی، گلاره عباسی، علی صالحی، کامران تفتی، فرهاد ظریف، رضا بنفشه خواه و عباس جدیدی مهمان دعوت شده اند و همکاران خود را به چالش دعوت فراخوانده اند.

ویژه برنامه «دعوت» عنوان ویژه برنامه ای مشترک به تهیه کنندگی مشترک محمدجواد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که هر شب از ساعت ۳۲:۱۵ به صورت زنده از برج میلاد روی آنتن می رود.

همچنین در یکی از بخش های ثابت برنامه هر شب حجت الاسلام برمایی در گفتگو با مجریان برنامه نیما کرمی و زینب زارع در مورد ابعاد مختلف انجام کار خیر در ماه رحمت و تاثیرات آن در زندگی دنیوی و اخروی انسان سلسله مباحثی جذاب و کاربردی را برای مخاطبان مطرح می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.