جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

سینماپرس و آمار فروش فیلم های در حال اکران

«دراکولا» دو روز ۲۴۵ میلیونی شد/ گیشه ۷۰۰ میلیونی «ایستاده در غبار»/ «بارکد» در صدر فروش

دراکولا-ایستاده در غبار-بارکد

سینماپرس: تازه ترین آمار فروش فیلم‌ها در آخرین روزهای ماه رمضان از سوی برخی پخش‌کنندگان سینمایی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «بارکد» کار مصطفی کیایی تا پایان روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه به فروشی برابر با ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در تهران و ۷۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها دست یافته و مجموعا فروشی برابر با ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم که بازیگرانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان‌افشار با حضور رضا کیانیان دارد، آمده است: "پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم ،بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم."

فیلم «رسوایی » کار مسعود ده‌نمکی نیز ۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان در تهران و ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دیگر شهرها فروش داشته و در مجموع ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان را روانه گیشه کرده است.

«رسوایی ۲» با بازی اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی و ... در حال اکران است.

همچنین فیلم «ایستاده در غبار» کار محمد حسین مهدویان با ۴۹۰ میلیون تومان فروش در تهران و ۲۰۰ میلیون تومان فروش در شهرستان‌ها به فروشی برابر با ۶۹۰ میلیون تومان دست یافته است.

در این فیلم که عنوان بهترین فیلم بهترین فیلم سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است، هادی حجازی‌فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه‌ی این فیلم که در مورد زندگی احمد متوسلیان است، آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.»

فیلم «دراکولا» کار رضا عطاران نیز از روز چهارشنبه ۸ تیر ماه اکران خود را آغاز کرده و در مدت دو روز ۲۴۵ میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

در این فیلم رضا عطاران، لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست‌محمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آآاادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان فروش خود را به یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان رسانده است.

فیلم «دختر» با توجه به این که تازه یک هفته است که از نمایش آن می گذرد به فروش خوبی دست یافته است و هم اینک در تهران فروش فیلم بیش از ۱۷۰ میلیون تومان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.