سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

با اعلام رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری توسط وزارت ارشاد؛

«سینماپرس» برترین پایگاه خبری سینمایی شد

سینماپرس

سینماپرس: نتایج نهایی ارزیابی و رتبه بندی پایگاه های خبری توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس ، بر اساس این رتبه بندی سینماپرس در بین پایگاه خبری تخصصی حوزه سینما برترین رتبه و در بین پایگاه های خبری مطرح در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

بنابراین گزارش پایگاه های خبری تابناک، شفقنا، ورزش۳، عصر ایران و فرارو به ترتیب رتبه های اول تا پنجم و همچنین مشرق و الف رتبه ششم را کسب نمودند. انتخاب، رجانیوز، نسیم آن لاین، فردا، نامه نیوز و خبرنامه دانشجویان ایران نیز پایگاه های خبری هستند که در رتبه های هشتم تا سیزدهم قرار گرفته اند.

شیوه نامه و شاخص های رتبه بندی پایگاههای خبری در نیمه اول سال ٩٤، پس از ٦ جلسه بررسی به تصویب مدیران مسئول پایگاههای خبری رسید. بر این اساس پایگاههای خبری اقدام به ارسال فرم خوداظهاری به کمیته رتبه بندی کردند.

شاخص های خود اظهاری بر اساس عملکرد پایگاه های خبری در پائیز سال ٩٤ مورد ارزیابی قرار گرفت و اولین فراخوان در تاریخ ٢١ دی ماه ٩٤ اعلام و در سه مرحله تا پایان آن سال تمدید شد.

در این رتبه بندی ۹۹ پایگاه خبری که فرم مستندات رتبه بندی را بر اساس شیوه نامه اعلامی ارسال کرده بودند همراه با مستندات و ارزیابی های دبیرخانه کمیته در ١٠ جلسه مورد بررسی، ارزیابی و تایید اعضای کمیته رتبه بندی قرار گرفت.

نظرات

  • عرفان ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۹
    0 0
    به دوستان سخت کوش سینماپرس تبریک میگم
  • خواننده ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۵
    0 0
    دم همه بچه های سینما پرس گرم که با انرژی و تعهد در مقابل همه چیز ایستادگی میکنن و واقعیت و حقیقت سینمای ایران و حتی جهان رو انعکاس میدن....خداقوت
  • مریم ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۹
    0 0
    واقعا تبریک میگم. سایت شما حقیقتا نسبت به سایتهای مشابه از فضاها و تحلیلهای شبه روشنفکری و بی مغز بیشترین فاصله را دارد. خداقوت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.