جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۶

ملیحه نیکجومند بازیگر سینما و تلویزیون دارفانی را وداع گفت

ملیحه نیکجومند

سینماپرس: این روزها پس از خبر درگذشت عباس کیارستمی و بهمن زرین پور، خبر درگذشت ملیحه نیکجومند نیز برای سینمادوستان موجبات تأثر را فراهم کرد.

به گزارش سینماپرس ملیحه نیکجومند که در سینما و تلویزیون با نام شیده رحمانی هم شناخته می شود، چند روز پیش بر اثر سُر خوردن در منزل خود دچار سانحه شد و از ناحیه لگن، سر، صورت و فک دچار آسیب جدی و شدید و خونریزی گردید.

نیکجومند به علت خونریزی مغزی در بخش I.C.U بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری شد و حافظه خود را نیز از دست داده بود و متاسفانه ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.  

ملیحه نیکجومند زاده ۱۳۱۲ در اصفهان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مادر سوگند رحمانی بازیگر سینما است. وی از اواسط دهه ۳۰ فعالیت هنری خود را با نام هنری شیده آغاز کرد و در کارنامه خود سابقه همکاری با کارگردانانی همچون یدالله صمدی، علی ژکان، داریوش فرهنگ، جمال شورجه، سیروس الوند، اسماعیل خلج، بیژن بیرنگ، محمدرضا هنرمند و همچنین بازی در آثاری بیاد ماندنی مجموعه های تلویزیونی همچون «سایه همسایه»، «سربداران»، «بوعلی سینا»، «آشپزباشی» و فیلم های سینمایی «طلسم»، «مردی که زیاد می‌دانست» و ... را دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • علی ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۳
    0 0
    روحشان شاد... امیدوارم که خانواده ایشان در نهایت سلامتی و عزت و صبر باشند... گهواره ای برای مادر...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.