جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

اعلام آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی؛

«دراکولا» از مرز ۲ میلیارد گذشت/ فروش خوب «ایستاده در غبار»

دراکولا

سینماپرس: فیلم سینمایی «دراکولا» با موضوع کمدی فانتزی گوی سبقت را از فیلم سینمایی کمدی «زاپاس» ربود و این فیلم شب گذشته در ۸ سانس فوق العاده به نمایش در آمد.

به گزارش سینماپرس علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گویی درباره فروش فیلم های درحال اکران این دفتر توضیح داد: فیلم سینمایی «دراکولا» در تهران و شهرستان به فروش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دست یافت. فیلم در تهران ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۴۵۰ میلیون تومان دست یافته است. این فیلم شب گذشته در اکثر سینماها از جمله کورش، آزادی، زندگی و... فروش فوق العاده داشت.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «بارکد» در مجموع به فروش ۵ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم «ایستاده در غبار» به فروش ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و «رسوایی ۲» به فروش ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید.  

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نور تابان درباره فروش فیلم «دختر» گفت :فروش کل فیلم در تهران و شهرستان ۷۱۰ میلیون تومان بوده است. در تهران و شهرستان به ۴۰ سالن سینما رسیدیم که روز گذشته تعدادی سالن سینما در شهرستان به فیلم اضافه شد.  

وی ادامه داد: با توجه به مضمون و محتوای فیلم «دختر» توقع می رود رسانه ملی از این فیلم حمایت کند و تیزرهای بیشتری در اختیار فیلم قرار دهد. خانواده ها پس از خروج از سالن سینما رضایت کامل دارند. فروش فیلم در شهرهای مشهد و شیراز بسیار خوب بودو اصفهان از روز گذشته فیلم را به نمایش درآورده است.  

فیلم سینمایی «زاپاس» از فیلم های کمدی است که در سینماها به نمایش درآمده، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم گفت: فیلم در تهران ۵۰۰ میلیونی شد و در هشرستان به فروش ۱۲۰ میلیون تومان رسید. فروش فیلم در روز چهارشنبه ۴۲ میلیون و در پنج شنبه ۵۸ میلیون تومان بوده است.  

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم درباره فروش «عادت نمی کنیم» گفت: فیلم در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم در تهران ۱۰ سالن و در شهرستان ها ۴۰ سالن در اختیار دارد که سالن شهرستانهای فیلم افزایش خواهد یافت. فروش کل فیلم ۱ میلیارد و ۳۰۲ میلیون توما فروش داشت.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.