دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

ادعای کذبی که برملا شد...

«شمقدری» فیش حقوقی خود را منتشر کرد/ شمقدری: اگر اینها حرف راست بزنند باید شک کرد!  

جواد شمقدری

سینماپرس: ایوبی با انتشار پستی مبهم در کانال تلگرامی خود، سعی کرد با بیان پایه حقوقش اتهاماتی را به صورت مبهم به مدیریت قبلی سازمان سینمایی وارد کند. اتفاقی که در دولت تدبیر و امید به یک اپیدمی تبدیل شده و حتی در این باره طنزهای فراوانی نیز منتشر شده است. شمقدری نیز با انتشار تصویر فیش حقوقی دو ماه خود در آخرین سال حضورش در سازمان سینمایی به این شایعات و دروغ پراکنی ها پاسخ گفت.

به گزارش سینماپرس شنبه بعدازظهر ایوبی با انتشار پستی مبهم در کانال تلگرامی خود، سعی کرد با بیان پایه حقوقش اتهاماتی را به صورت مبهم به مدیریت قبلی سازمان سینمایی وارد کند. اتفاقی که در دولت تدبیر و امید به یک اپیدمی تبدیل شده و حتی در این باره طنزهای فراوانی نیز منتشر شده است. اما دیری نپایید که این اتهامات مبهم که از سوی ایوبی با مطرح کردن عناوینی مثل گم شدن صدهزار دلار یا پرداخت مبلغی بیش از یک میلیارد تومان به عنوان پاداش عنوان شده بود،  در مسیری هدایت شده و در سایتهای خبری و شبکه های اجتماعی تبدیل به خبری مبنی بر حقوق ۴۳ میلیون تومانی مدیر سابق سینمایی شد. این موضوع تاجایی پیش رفت که برخی آن را مستقیم منتسب به جواد شمقدری کردند.
به همین منظور به سراغ رییس پیشین سازمان سینمایی رفته و در این زمینه با او گفتگو کردیم.
شمقدری در پاسخ به خبرنگار سینماپرس در زمینه اخبار منتشره گفت: این گونه دروغ پرانی ها همانند کودتای نافرجام ترکیه است، که تنها ساعاتی کافی است که میزان سست بودن و دروغ بودن آن به خوبی بر همگان ثابت شود. جای بسی تاسف است که یک مدیر دولتی چه راحت اتهامات بی پایه و اساس را آن هم بعد از سه سال نشستن بر کرسی مدیریتش،  بر بدنه مدیریت پیش از خود وارد می کند. این نمونه از دروغ گویی برای من جای بسی تعجب دارد. همه اسناد و مدارک و امکانات و ارتباطات مدیریتی سه سال است دست ایشان است و حالا یک سری اتهامات مبهم وارد می سازند که قطعا کذب است. این آقایان در شش ماه اول نشستن بر کرسی مدیریت سینما تا آنجا که می توانستند اسناد بی پایه و اساس جور کردن و علیه مدیران سابق پرونده سازی کردن، ولی همه آنها به علت بی پایه و اساس بودن به جایی نرسید و حالا مجبورند به چنین حربه های سخیفی روی بیاورند. اگر اینها حرف راست بزنند باید شک کرد.
رییس سازمان سینمایی دولت دهم درباره اتهامات وارد شده مبنی بر گم شدن صدهزار دلار و یا پاداش میلیاردی مورد ادعای رییس فعلی سازمان سینمایی افزود: این موارد کذب است و احتمالا برای سرپوش گذاشتن بر سوء مدیریت خودشان چنین ادعاهایی نمودند. هرکس کوچکترین تجربه اجرایی داشته باشد می داند که امکان گم شدن مبلغ در ساختارهای اداری و مالی وجود ندارد. حتما برای آن پرداخت کننده و دریافت کننده و مسیر پرداخت وجود دارد. اینگونه ادعاها صرفا به آن جهت است که بر ناتوانی خود در مدیریت منابع مالی سرپوش بگذارند. مبلغ ادعایی به عنوان پاداش برای مدیری که دو سال و ده ماه مدیریت داشته نیز همینطوری درهم ادعا شده و قطعا کذب محض است. متاسفانه دروغ گویی در این دولت برای رهایی از فشارهای رسانه ای عادت شده است. معلوم نیست این مبلغ را از کجا آورده اند و همین طوری ادعا شده پاداش است! بنده با تمام مدیران ستادی شرط کرده بودم حقوقشان حدود پنج میلیون بیشتر نباشد و پاداش هایی که آن هم می بایست به تصویب هیات مدیره موسسات می رسید، در پایان هر سال از یک میلیون تا حداکثر بیست میلیون بود و چنین ادعاهایی قطعا دروغ و کذب است.
شمقدری در زمینه حقوق ۴۳ میلیون تومانی منسب به وی در برخی سایتها و شبکه های مجازی نیز گفت: واقعا جای تاسف است که یک مدیر چگونه با دروغ گویی و ابهام آفرینی زمینه سازی گسترش شایعه ای بی پایه و اساس می شود.  جالب است آمده اند رقم بی پایه مورد ادعای آقای ایوبی را بر مدتی که وی گفته تقسیم کرده اند و شده ۴۳ میلیون و آن را به بنده منتسب کرده اند. همه چیز بر باد هوا! دروغ بزرگی است که منتشر کنندگان آن باید در درگاه الهی پاسخ گو باشند. قطعا حق پیگیری حقوقی و قضایی بر علیه منتشر کنندگان اینگونه مطالب برای بنده محفوظ است. برای روشن شدن این موضوع بنده فیش حقوقی دو ماه از آخرین سال حضورم در سازمان سینمایی را در اختیار رسانه ها گذاشته ام. باشد که خود مردم قضاوت کنند.
بنا بر این گزارش فیش حقوقی جواد شمقدری برای دو ماه سال ۹۲ در اختیار سینماپرس قرار گرفت که بر اساس آن میانگین دریافتی وی حدود دومیلیون و ششصد هزار تومان می باشد. این امر در حالی است که ایوبی در یادداشت تلگرامی خود تنها پایه حقوق خود را چهار میلیون و هشتصد تومان عنوان کرده است که بعضا مبلغ فیش حقوقی تا بیش از دو برابر پایه حقوق می شود.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۶
    0 0
    زمستا ن می رود و روسیاهی به زغال می ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.