سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

شمقدری از رسانه های منتشر کننده اخبار کذب شکایت کرد/ تا آخرین لحظه پیگیریم

شمقدری

سینماپرس: جواد شمقدری گفت: از روزنامه و سایتی که در ارتباط با میزان فیش حقوقی بنده در زمان مدیریتم در سازمان سینمایی اخبار نادرستی را منتشر کردند شکایت کردم.

به گزارش سینماپرس، جواد شمقدری رئیس سابق سازمان سینمایی به فارس خبر داد: با طرح شکایتی از رسانه‌هایی که در ارتباط با میزان فیش حقوقی‌اش مطالبی را منتشر کرده بودند، ‌ گفت:‌ از روزنامه «آرمان امروز» و همچنین از سایت «سینما سینما» به مدیرمسئولی کیوان کثیریان شکایت کرده‌ایم که این افراد با صراحت در مطالب خود عنوان کرده‌اند که جواد شمقدری فلان حقوقی را در دوره مدیریتش دریافت کرده است.

شمقدری اظهار داشت: از این دو رسانه و همچنین برخی از کانال‌های تلگرامی که در نشر این خبر شرکت داشتند شکایت کرده‌ایم و تا آخرین مرحله آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: شکایت من به دلیل حق شخصی نیست، حق یک فضایی است که نسبت به آن دروغی منتشر شده است. وقتی خبر دروغی توسط رسانه منتشر می‌شود و با آن برخورد نشود، سایر اخبار درست نیز از میزان ارزشش کاسته خواهد شد. این نوع رفتار به نوعی گل‌آلود کردن فضای خبری خواهد بود.

همچنین رئیس سازمان سینمایی دولت دهم در گفتگویی که با خبرگزاری تسنیم انجام شده، گفت: در راستای اخبار کذبی که درباره من منتشر شده است، حتی شبکه ماهواره‌ای معاند و صهیونیستی «من و تو» به نقل از روزنامه آرمان امروز می‌گوید که شمقدری رئیس سازمان سینمایی دولت دهم ماهی ۴۳ میلیون دریافت می‌کرده است یعنی حتی آنها هم به نقل از آرمان امروز منتشر کرده‌اند.

وی در پایان گفت:  این شکایت را در مراجع قضایی مطرح کردیم و در حال پیگری است، البته کسی که در ابتدا این جریان را شروع کرده ‌بود هم متهم است و حق پیگیری قضایی در این زمینه نیز برای بنده محفوظ است.

شمقدری تصریح کرد: وقتی مطلبی با ابهام از جانب یک مدیر دولتی در جمهوری اسلامی بدون سند و صراحت نقل می‌شود به طور حتم بازتابهایی خواهد داشت و این بازتابها بدون کنترل و با اغراض شخصی در رسانه‌ها انعکاس داده می‌شود و شخص شروع کننده بهره سیاسی خود را از جریان به راه افتاده خواهد برد.

نظرات

  • ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۲۹
    0 0
    اگر ایوبی تخلفی از مدیریت شمقدری می دید یک لحظه هم صبر نمی کرد چه برسه به سه سال ٬ راستی قرار بود دفتر کار مدیران زیر دست ایوبی شیشه ای باشه پس چی شد؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.