جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

علیخانی: سفارشی برای تبلیغ به شبکه ماهواره ندادم

عبدالله علی خانی

فارس: تهیه کننده فیلم «آبنبات چوبی» گفت: تبلیغ نابهنگام برای فیلم «آبنبات چوبی» مضر است زیرا فیلم بعد از «دراکولا» قرار است اکران شود و همزمان با زمان اکران، مخاطب احساس می کند فیلم قدیمی و کهنه است و به سالن سینما نمی آید.

فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» تنها فیلمی است که در سالن های سینما به نمایش درنیامده اما از سوی شبکه ماهواره ای جم تبلیغات آن پخش شده است.


عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» درباره پخش تیزر فیلم از یکی از شبکه‌های معاند در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت : من به عنوان تهیه کننده فیلم هیچ سفارشی برای تبلیغ فیلم به شبکه ماهواره‌ای جم ارایه ندادم و از شب گذشته مطلع شدم که تبلیغاتی برخی از فیلم‌ها از جمله فیلم «آبنبات چوبی» از شبکه جم پخش شده است.

وی در ادامه درباره تیزر پخش شده در شبکه جم توضیح داد: ما دو فیلم با اختلاف یک هفته در اکران بعدی خواهیم داشت. فیلم سینمایی «آس و پاس» و فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» نمی‌دانم چرا فقط تیزر «آبنبات چوبی» پخش شده است. هر دو فیلم تیزری در فضای مجازی برای تبلیغ فیلم دارند اما اینکه چرا فقط «آبنبات چوبی» از شبکه جم پخش شده برای من هم سوال است و تبلیغی که پخش شده همان تیزری است که در فضای مجازی منتشر شده است.

تهیه کننده فیلم «مستانه» گفت: تبلیغ نابهنگام برای فیلم «آبنبات چوبی» مضر است زیرا فیلم بعد از «دراکولا» قرار است اکران شده و «دراکولا» ظرف 9 هفته آینده در اکران باقی خواهد ماند بعد وقتی فیلم «آبنبات چوبی» زمان اکرانش فرا برسد مخاطب احساس می کند فیلم قدیمی و کهنه است و به سالن سینما نمی آید.

وی در خاتمه تاکید کرد: هیچ سفارشی برای پخش تیزر از شبکه جم ندادم و  روز شنبه حتما از مجاری قانونی پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.