جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

سینماپرس و آمار فروش فیلم های سینمایی در حال اکران

«زاپاس» از مرز یک میلیار تومان گذشت/ پیشتازی «بارکد» در گیشه سینماها

زاپاس

سینماپرس: گیشه فروش فیلم های سینمایی در حال اکران اعلام شد که طی آن فیلم سینمایی بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی توانست فروش قابل توجهی را به دست آورد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «دختر» شب گذشته به فروش 70 میلیونی دست یافت و فروش تهران و شهرستان فیلم به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «بارکد» هم اینک با فروش 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده است.  فیلم شب گذشته در بیش از 6 سالن سینما در تهران با فروش فوق‌العاده مواجه شد.

فیلم «دراکولا» گفت با فروش 2 میلیارد و 620 میلیون تومان مواجه شد که این فیلم هم در سالن‌های متعددی شب گذشته با فروش فوق‌العاده روبرو شد.

فیلم ایستاده در غبار  با فروش یک میلیارد و 260 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده که شب گذشته در سینما کورش در سانس فوق العاده به نمایش درآمد.

«رسوایی 2» که در تهران در سالن کورش به نمایش خود ادامه می دهد و در شهرستان ها هم همچنان اکران است، هم اینک به فروش 3 میلیارد و 200 میلیون تومانی رسیده است.

فیلم سینمایی زاپاس روز چهارشنبه 50 میلیون و پنج شنبه 85 میلیون تومان فروش داشت. فیلم در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید که سهم تهران از این فروش 900 میلیون تومان بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.