شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

عبدالرضا اکبری: موفقیتی در انتظار بازیگران‌مهاجر نیست

عبدالرضا اکبری

هنرمند: هنرمندان مهاجر شاید در مقطعی موفقیت‌هایی کسب کنند ولی قطعاً همیشگی نخواهد بود و من اعتقاد دارم هیچ جای دیگری پذیرای ما نیستند مگر این‌که هنرمندی با قابلیت‌های بین‌المللی باشد.

عبدالرضا اکبری که کار خود را از صحنه تئاتر شروع کرد و بعد از آن سال‌ها در عرصه سینما و تلویزیون حضوری پررنگ داشت با بهره‌گیری از جذابیت‌ ظاهری و بازی حرفه‌ای مخاطبان را به پای تماشای فیلم‌ها می‌کشاند.

وی در گفت و گویی که سایت «هنرمند» منتشر کرده است، از دغدغه‌هایی گفت که خود و هم نسلانش دارند، این بازیگر در بخشی از این گفت و گوی طولانی درباره مهاجرت برخی بازیگران گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کدام از هنرمندانی که مهاجرت کرده‌اند توانسته باشند در خارج از کشور موفق شده باشند هر هنرمندی زبان مملکت خودش را می‌داند و می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند شاید در مقطعی موفقیت‌هایی کسب کنند ولی قطعاً همیشگی نخواهد بود و من اعتقاد دارم هیچ جای دیگری پذیرای ما نیستند مگر این‌که هنرمندی با قابلیت‌های بین‌المللی باشد. هنرپیشه‌هایی بودند مانند عمر شریف که رفتند و خودشان را به سطح بین‌المللی رساندند ولی ما بازیگری در آن حد نداریم. و کسانی که رفتند دلایل خاص خودشان برای رفتن داشته‌اند و شاید عرصه برایشان تنگ شده بوده و گرنه همه ما با مشکلات کوچک و بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.