شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

محمد حسین لطیفی خبر داد:

امکان ساختن سری سوم «پادری»/ فعلا از ساخت فیلم دفاع مقدسی‌ام منصرف شدم

محمدحسین لطیفی در نشست نقد و بررسی سریال «پادری»

سینماپرس: کارگردان سریال «پادری» با اشاره به اینکه در تدارک ساخت فیلم دفاع مقدسی بودم اما احساس کردم که اگر در حال حاضر این فیلم را نسازم بهتر است، گفت: اگر بازخورد مخاطبان از سریال «پادری» خوب باشد سری سوم این مجموعه را می‌سازم.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین لطیفی کارگردان «پادری» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: این مجموعه در سری اول خود با نام «دودکش» پخش شد و امسال هم با نام «پادری» به پخش رسید و حالا امکان دارد که در آینده نزدیک، داستان دیگری از این مجموعه را به تولید برسانم و همه اینها بستگی به بازخوردی دارد که از سریال «پادری» دریافت می‌کنم.

وی افزود: سریال «پادری» که قرار بود در عید نوروز امسال پخش شود؛ به علت نداشتن اسپانسر پخش نشد. دو سریالی که در عید نوروز پخش شد اسپانسر داشت و در قراردادشان ذکر شده بود که حتماً در عید نوروز پخش شود به همین علت مدیران تلویزیون تشخیص دادند که  سریال «پادری» را به عنوان ذخیره‌ای  برای ماه رمضان نگه‌دارند که در این ماه هم روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

لطیفی درباره کارهای آینده خود گفت: در تدارک ساخت فیلم دفاع مقدسی بودم اما احساس کردم که اگر در حال حاضر این فیلم را نسازم بهتر است. این که «مادر، مادر، مادر» نام داشت  راجع به نقش مادران در سالهای اولیه دفاع مقدس بود. قطعاً این فیلم را برای سال 95 نخواهم ساخت.

نظرات

  • مجید ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۸
    0 0
    اقای لطیفی تو رو خدا دیگه این فیلم مسخره رو ادامه ندین

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.