سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

جک باوئر به جدیدترین سری سریال «۲۴» باز می‌گردد

جک باویر-سریال 24

تهیه کننده سریال «۲۴» گفت احتمال این وجود دارد که جک باوئر بار دیگر به این سریال بازگردد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «۲۴: میراث» بازسازی سریال‌ قبلی نیست و تهیه کنندگان این برنامه تاکید دارند قصدشان این است که قصه جدیدی را با شخصیتی به نام اریک کارتر دنبال کنند. اما در عین حال آنها احتمال بازگرداندن شخصیت جک باوئر یا یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب قبلی را در بخش دیگری از این سریال جدید رد نکرده‌اند.

مانی کوتو تهیه کننده ویژه این سریال گفت جهان «۲۴» گسترش پیدا کرده و راه خودش را می‌رود، اما جک و کلویی نیز ممکن است وارد این دنیا شوند و حضور خودشان را داشته باشند. به این ترتیب در ساخت سریال جدید از «۲۴» می توان انتظار حضور کیفر ساترلند ستاره فصل‌های پیش را داشت.

اوان کاتس تهیه کننده دیگر سریال نیز این امر را دور از ذهن ندانست و گفت این شخصیت‌ها می‌توانند همچنان حضور داشته باشند، اما الان تمرکز بیشتر بر گروه جدیدی از شخصیت‌هاست که ما مطمئن هستیم تماشاگران از آنها نیز خوششان می‌آید. ربکا اینگرام رییس سابق سی‌تی‌یو و همسرش و سناتور جان داناوان با بازی جیمی اسمیتز از جمله این شخصیت‌ها هستند.

کوری هاوکینز که قرار است در نقش اریک کارتر حضور پیدا کند نیز شخصیت جدید سریال را  قهرمانی جدید از روزگاری جدید توصیف کرده و می‌گوید او چنان تعلیم دیده که انتخاب‌های اخلاقی قابل طرح زیادی داشته باشد. او با این تفکر بزرگ شده که باید در برابر خانه‌اش، خانواده‌اش و کشورش مسئول باشد.

شبکه فاکس چندی پیش اعلام کرد سری جدید «۲۴» با ساختاری کاملا شبیه مجموعه اصلی ساخته خواهد شد و رویدادها کاملا هم‌زمان دنبال می‌شوند و هر قسمت، یک ساعت روز را پوشش می‌دهد.

در عین حال شبکه فاکس پیشتر گفته بود تنها یک پایلوت از این سریال تولید می‌کند که به صورت آزمایشی ساخته و پخش می‌شود و اگر با رضایت تماشاگران روبه رو شد، ساخت سریال ادامه پیدا می‌کند.

حضور کیفر ساترلند به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی «۲۴: میراث» از پیش قطعی شده بود.

ترجمه: مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.