چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

مهلت ارسال آثار برای حضور در جشن «خانه سینما»تمدید نمی‌شود

آرم جشن خانه سینما*

سینماپرس: مهلت ارسال آثار در بخش های سینمایی، کوتاه، مستند و انیمیشن به دبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران تمدید نخواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی هجدهمین جشن سینمای ایران، دبیرخانه این جشن اعلام کرد تمامی آثار سینمایی که از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ تا پایان خرداد ۱۳۹۵ در سالن های سینماهای کشور به نمایش درآمده و پروانه نمایش سینمایی دارند می توانند تا 15 مرداد و تمامی آثار کوتاه (داستانی و تجربی) ، مستند  و انیمیشن تا پایان وقت اداری سه شنبه 12  مرداد ماه فرصت دارند همراه با مدارک به دبیرخانه جشن خانه سینما  واقع در خیابان بهارجنوبی - کوچه سمنان - شماره 29 مراجعه و آثار خود را برای انتخاب و داوری هجدهمین جشن بزرگ سینمای ایران به ثبت برسانند.


شایان ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه و تکمیل  فرم های مربوطه و نیز آگاهی از چگونگی حضور فیلم های خود  در این دوره از جشن به سایت خانه سینما www.khanehcinema.ir  مراجعه کنند.

خانه سینمای ایران در هجدهمین جشن خود که 21 شهریورمصادف با روز ملی سینما برگزار می شود به شیوه ای نوین روی آورده است . شیوه ای  که سعی در ساختار شکنی و تحولی بنیادین در نوع داوری تولیدات  اصناف مختلف خانه سینما ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.