چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

رییس تئاترشهر تغییر می‌کند

تئاتر شهر

مهر: با توجه به تغییر مدیر مجموعه تالار وحدت قرار است ریاست تئاتر شهر نیز تغییر کند و در حال حاضر بررسی‌ها برای انتخاب رییس جدید انجام می‌گیرد.

بعد از آنکه طی چند روز گذشته زمزمه هایی درباره تغییر مدیریت مجموعه تالار وحدت به گوش رسید و همانطور که اعلام کردیم مدیر جدید این مجموعه قرار است یکی از مدیران فعلی تئاتری باشد دیگر رسانه‌ها نیز به این موضوع پرداخته و از پریسا مقتدی که در حال حاضر رییس مجموعه تئاتر شهر است به عنوان جایگزین رضا سعیدی‌پور مدیر فعلی تالار وحدت نام بردند؛ خبری که باز هم بین هنرمندان به ویژه تئاتری‌ها گفته و شنیده می‌شود.

پریسا مقتدی از اردیبهشت ۹۳ به عنوان رییس مجموعه تئاتر شهر فعالیت می کند برای رفتن به تالار وحدت باید با ریاست تئاترشهر خداحافظی کند بنابراین با رفتن وی گزینه مورد نظر برای ریاست جدید این مجموعه در حال انتخاب و بررسی است.

با وجود اینکه نام حسین مسافر آستانه نویسنده و کارگردان تئاتر و همچنین از مدیران گذشته تئاتری به عنوان رییس جدید مجموعه تئاتر شهر مطرح شده است اما طبق آخرین خبرهای مهر مسافرآستانه که به عنوان یکی از مدیران خوش سابقه عرصه تئاتر و البته در مقطعی هم سینما شناخته می شود حضورش به عنوان رییس جدید تئاتر شهر نهایی نشده بلکه این احتمال که رییس این مجموعه از میان یکی از مدیران اداره کل هنرهای نمایشی که هم اکنون نیز در یکی از نهادهای مهم تئاتری مشغول فعالیت است، انتخاب شود قوی تر است.

البته در این بین اسامی دیگری هم از چهره‌های تئاتری که سابقه مدیریت در بیرون از مجموعه ارشاد را دارند، به گوش می‌رسد.

نکته‌ای که بعضا تجربه شده این بوده که در حالی که گزینه‌های مختلف نامشان به گوش می‌رسد و حتی یک فرد خاص به عنوان انتخاب نهایی نامش پررنگ و پررنگ‌تر می‌شود ولی در نهایت نام کسی اعلام رسمی می‌شود که از انتظارها و پیش‌بینی‌ها به دور بوده است.

با توجه به تغییر رضا سعیدی پور مدیر مجموعه تالار وحدت و جایگزینی فردی تئاتری که اشراف زیادی به حوزه موسیقی ندارد، انتظار می رود که حداقل مدیریت جدید مجموعه تئاتر شهر به دست فردی آگاه به مسایل مدیریتی و شناخته شده در این حوزه سپرده شود تا اهالی تئاتر مجبور نباشند مقطعی را با آزمون و خطای فردی که اشراف کامل به چگونگی اداره یک مجموعه تئاتری و چگونگی برخورد با هنرمندان و اهالی تئاتر ندارد، سر کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.