چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

آغاز پخش سریال خارجی «۹۹ – ۱» از شبکه افق

مشرق: لسلی گراندام بازیگر توانمند آن سال ها نیز در نقش میک رینر، پلیسی عصبی و در عین حال باهوش ظاهر شده است.مجموعه ۱-۹۹ تبدیل به یکی از ماندگارترین مجموعه‌های تلویزیونی دهه ۹۰ شد و بعدها نیز با دوبله بسیار زیبایی در ایران پخش شد.

نخستین قسمت سریال پلیسی – جنایی «۹۹ – ۱»، سه شنبه ۵ مرداد از شبکه افق پخش می شود.به گزارش مشرق، «نود و نه، یک» سریالی پلیسی جنایی محصول کشور انگلستان است که در دهه ۹۰ میلادی ساخته شد.


گروهی ۶ نفره کارگردانی این سریال را بر عهده داشته اند و لسلی گراندام بازیگر توانمند آن سال ها نیز در نقش میک رینر، پلیسی عصبی و در عین حال باهوش ظاهر شده است.مجموعه ۱-۹۹ تبدیل به یکی از ماندگارترین مجموعه‌های تلویزیونی دهه ۹۰ شد و بعدها نیز با دوبله بسیار زیبایی در ایران پخش شد.

این سریال طی سال های ۱۳۷۸ تا ۷۹ از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.اینک بعد از مدت ها، شبکه افق سیما پخش سریال ۹۹ – ۱ را در دستور کار قرار داده و نخستین قسمت آن با عنوان «معامله»، سه شنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.تکرار این فیلم را نیز می توانید روز بعد ساعت ۹.۳۰ از همین شبکه ببینید.با اتمام سریال «کیف انگلیسی»، ۹۹ – ۱ در جدول پخش شبکه افق قرار گرفته و روزهای شنبه تا چهارشنبه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.