دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره فیلم کوتاه مدرسه/ ۳۰ مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار

جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

سینماپرس: از میان ۵۱۲ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۹۵اثر داستانی، ۱۶۰ اثر انیمیشن، ۸۳ اثر علمی- آموزشی، ۴۲ اثر مستند و ۳۲ تیزر تبلیغاتی است و هنوز ارسال آثار ادامه دارد

به گزارش سینماپرس، تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مدرسه ارسال شده است.

طبق گزارش روابط عمومی این جشنواره از میان ۵۱۲ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۹۵ اثر داستانی، ۱۶۰ اثر انیمیشن، ۸۳ اثر علمی- آموزشی، ۴۲ اثر مستند و ۳۲ تیزر تبلیغاتی است و هنوز ارسال آثار ادامه دارد.

گفتنی است در پی استقبال و درخواست‌های مکرر مدارس و دانش‌آموزان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه، دبیرخانه این جشنواره برای دومین بار مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه مدرسه را تا ۳۰ مرداد تمدید کرده است.

بنابراین آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۳۰ مردادماه ۹۵ است و از دانش‌آموزان هنرمند و مستعد درخواست می شود با توجه به فرصت در نظر گرفته شده، نسبت به ارسال به موقع آثار خود اقدام کنند.

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در ۵ بخش فیلم‌‎های داستانی، مستند، علمی- آموزشی، انیمیشن و تیزر تبلیغاتی و با موضوع آزاد برای تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار می‌شود. دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار، به سایت این جشنواره به آدرس Honaroma.ir مراجعه کنند.

چهارمین جشنواره فیلم مدرسه در راستای طرح شهاب وزارت آموزش و پرورش و با هدف شناخت و هدایت دانش‌آموزان هنرمند و مستعد هنر به منظور پرورش استعدادها توسط مجامع اصلی هنری در سطح کشور، توسط موسسه «هنروما» و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.