دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

سیاوش اسعدی «درخونگاه» را در جنوب تهران کلید می‌زند

سیاوش اسعدی کارگردان در اکران خصوصی فیلم «جیب بر خیابان جنوبی»

سینماپرس: سیاوش اسعدی گفت: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات ساخت «درخونگاه» هستم، که فکر می‌کنم اوایل آبان ماه آن را در جنوب شهر تهران کلید بزنم.

به گزارش سینماپرس، سیاوش اسعدی در ارتباط با جدیدترین فعالیتش در سینما گفت: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم سینمایی جدیدم با عنوان «درخونگاه» هستم که نگارشش نهایی شده است. محل فیلمبرداری این فیلم سینمایی در جنوب شهر تهران و احتمالا همان محله درخونگاه قدیم است.

وی در ادامه افزود: قصه این فیلمنامه در دهه 70 و سه سال بعد از اتمام جنگ تحمیلی است. تمام اتفاقات در همان دوره خواهد افتاد. این فیلم عاشقانه نیست بلکه موضوع اصلی آن خانواده خواهد بود که در اوایل اتمام جنگ کنار هم در جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند. تعداد بازیگران این فیلم سینمایی زیاد است در واقع با یک فیلمنامه پر کاراکتر مواجه هستیم. با توجه به این که قصه فیلم درباره خانواده‌ای است که به تازگی جنگ را پشت سر گذاشته‌اند در نتیجه قصه‌اش هم بی‌ربط به جنگ نیست.

او همچنین گفت: اگر شرایط آن فراهم شود تلاش می‌کنم آن را در پاییز امسال و اوایل آبان ماه فیلم را بسازم تا بتوانیم با این اثر سینمایی در سی و پنج و مین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنیم البته در حال حاضر  مشغول فراهم کردن شرایط ساخت آن هستیم.. محل فیلمبرداری فیلمنامه «درخونگاه» در تهران خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.