دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

افتتاح شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی

عروسک ها در شهر به حرکت درآمدند/ آرزوهای زیبای مرضیه برومند برای عروسک‌ها و بچه‌ها

افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی

سینماپرس: مرضیه برومند گفت: آرزو می‌کنم که آسمان همه عروسک‌ها و بچه‌ها آبی باشد و در همه جای دنیا صلح و امنیت برقرار باشد تا هیچ بچه‌ای شب را با وحشت سپری نکند.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی در قالب یک شاد پیمایی به همراه مردم، کودکان سطح شهر و عروسک‌های غول‌پیکر در حضور اصحاب رسانه و اهالی تئاتر تهران عصر امروز برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این جشنواره از مسیر تالار وحدت به سمت مجموعه تئاتر شهر حرکت کردند.

در ادامه این مراسم مرضیه برومند به عنوان دبیر این جشنواره در میان کودکان و خانواده‌هایشان که با عروسک‌های خود در شادپیمایی امروز شرکت کرده بودند، حضور پیدا کرد.

از نکات قابل توجه و جذابی این جشنواره حضور بزرگترها، میانسالان و سالمندان در میان کودکان و عروسک‌ها بود.

بنابراین گزارش در آغاز مراسم کودکانی با لباس‌های سنتی به زبان ترکی در مسیر شادپیمایی برای حاضرین ترانه‌های محلی خواندند. 

همچنین در هنگام حرکت مردمی به همراه عروسک‌ها موسیقی‌های خاطره‌انگیزی چون شهر موش‌ها و خونه مادربزرگ پخش شد که تمام افراد حاضر اعم از کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی میانسالان یکصدا ترانه‌های این سریال‌های عروسکی خاطره‌انگیز را خواندند. 

 دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک در پایان این مراسم طی سخنانی گفت: جشنواره را با نام خدا شروع می‌کنم و در همین ابتدای کار چند دعا دارم. دعا می‌کنم آسمون همه بچه‌ها و عروسک‌ها آبی باشد، آرزو می‌کنم صلح و امنیت همیشه و در همه جا برقرار باشد، آرزو می‌کنم هیچ بچه‌ای در هیچ کجای دنیا شب را با وحشت سپری نکند و در پایان نیز آرزو دارم عدالت در همه جای دنیا برقرار باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.