سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی

پانته آ پناهی‌ها فهرست بازیگران «برف سرخ» را کامل کرد

پانته‌آ پناهی‌ها

سینماپرس: فهرست بازیگران اصلی فیلم سینمایی «برف سرخ» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی با پیوستن پانته آ پناهی ها تکمیل شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم «برف سرخ» به کارگردانی بهرام توکلی از چندی قبل وارد پیش تولید شده و به تازگی پانته آ پناهی ها به گروه بازیگران آن پیوسته است. فاطمه معتمد آریا، صابر ابر و پارسا پیروزفر بازیگرانی هستند که پیش از این به گروه بازیگران پیوسته بودند.

عوامل اصلی این فیلم نیز مشخص شده اند و می توان از مجید گودرزی مدیر تولید، امید جزینی دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان مدیر برنامه ریزی، محمود سماک باشی مدیر صدابرداری، هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری، سعید ملکان طراح چهره پردازی، مجید لیلاجی طراح صحنه و لباس و بهرام دهقانی تدوینگر پروژه یاد کرد.

این دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می شود که نوروز امسال سریال «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند.

پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم امسال درجشنواره سی و ششم فیلم فجر باشد.

در خلاصه داستان فیلم «برف سرخ» که یک درام اجتماعی است، آمده است: خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند. در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند...

این هشتمین فیلم بلند بهرام توکلی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.