چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

رئیس سازمان سینمایی و ادامه فرافکنی ها؛

هر دم ازین باغ بری می رسد!/ ایوبی: بیکاری در سینما به ما ارتباطی ندارد!

حجت اله ایوبی

سینماپرس: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی که این روزها با اظهارنظرهایش زبان زد خاص و عام شده، و با صلابت نشان داده هنوز هم پس از گذشت ۳ سال مسئولیت، سینما را نمی شناسد، در اظهارنظری جدید بیکاری در سینما را بی ارتباط با سازمان سینمایی دانسته و گفته با قاطعیت این اتهام را رد می‎کنم! بدین ترتیب دیگر معلوم نیست چه چیز سینما به این مدیر سینمای کشور مربوط است!

سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید جدا از اقدامات فرافکنانه ای مثل تعطیلی شورای عالی سینما بدلیل ناتوانی در برگزاری جلسان آن با حضور رئیس جمهور، در اظهار نظراتی عجیب و از نوع فرافکنانه نیز بارها اقدام به برداشتن بار مسئولیت از دوش خود کرده است و در این زمینه ید طولایی دارد. از گفتن این جمله که سینماگران فقط دیدنی هستند و نه شنیدنی تا هدیه اخیر رییس سازمان سینمایی به مناسبت هفته دولت به سینماگران!

رییس سازمان سینمایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت از زیر بار مسئولیت بیکاری گسترده ایجاد شده در بین اهالی سینما شانه خالی کرده است و با آسمان و ریسمان کردن گفته این موضوع به سازمان سینمایی ربطی ندارد!

واقعا اگر رییس سازمان سینمایی خود را متولی مشکلات سینماگران و اهالی پیشکسوت سینما نمی داند به چه علت در این سمت باقی مانده است. چنین اظهارنظراتی جای آن دارد که با برخورد شدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو گردد، تا مسئولی بر این مسند نشیند که تنها دل خوش به تامین معاش خود از طریق حقوق دریافتی خویش نباشد و کمی هم با بیکاران حوزه تحت مسئولیتش همدردی کند!

جملاتی از حرف‌های عجیب و غریب ایوبی را در ادامه بخوانید، پیشاپیش سینماپرس از اهالی پیشکسوت سینمای ایران بدلیل انتشار این حرفها عذرخواهی می کند:


- فکر کنم در بین مدیران فرهنگی جزو کم شانس ترین مدیران هستم. من وارد فضایی شدم که سینما دوران بسیار پر تنشی را گذارنده بود، حتی ملهتب‎تر از دوران اوایل انقلاب(!)

- بدشانسی‎ام این بود که، مدیرانی از اینجا رفتند اما دلشان همچنان اینجا بود.

- یک سازمان سینمایی درسایه با ساختمان و امکانات و بودجه و... یکی از اهداف خود را اذیت و آزار مدیران سازمان سینمایی تعریف کرده بودند.

- بودجه سازمان سینمایی خیلی جدی نیست.

- با سیلی صورت‎مان را سرخ نگه داشته‎ایم.

- گاهی بیکاری در سینما را به سازمان سینمایی نسبت می‎دهند، با قاطعیت این اتهام را رد می‎کنم. بیکاری در سینما به ما ارتباطی ندارد، در همه حوزه‎ها تولیدات ما افزایش یافته است.

- موج بیکاری از شمال به جنوب، از تلویزیون به سینما آمده است(!)

نظرات

  • نصیری ۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۱
    0 0
    بیکاری در سینما در کشور به هیچ کس ربطی ندارد نباید هم از کسی انتظار داشت مدیران دولت با صورت قانونی در جزیره خود باهزینه کشور سلیقه غیرقانونی را اعمال می کنند در انتخابات های اینده کسانی که می خواهند نماینده ورئیس جمهور وهر چیزی دیگر شوند باید آورده حزبی داشته باشند وباید اعلام کنند در دوره مدیریت خود چه چیزی از دارایی حزبی خود به نفع کشور وملت وجامعه می افزاید نه اینکه بودجه ملی وپول جیب مردم را صرف تاج وتخت مدیریت نامعلوم خود کنند وبروند
  • مرصع ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۰
    0 0
    هرکس باپول تو جیبی خود فیلم بسازه هرکس باهزینه خود فیلم بسازه هر کس آبروی خود را حراج کنه هرکس مقامی در جشنواره ها کسب کنه هر کس در اوج شهرت باشه هرکس جان خود را از دست بده فقط افتخار وپوز آن مربوبط به آقای ایوبی است چیز دیگری غیر از این مسایل به ارشاد ربطی نداره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.