جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

سینماپرس و گزارش فروش گیشه

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران/ «ناردون» دو میلیارد و پانصد و «فروشنده» سه میلیاردی شد

سالن سینما

سینماپرس: آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی در حال اکران در حالی اعلام شد که فیلم سینمایی «ناردون» حسن پور و «فروشنده» فرهادی توانستند در جذب مخاطب موفق تر از سایرین عمل کنند.

به گزارش سینماپرس، فیلم «فروشنده» که در دو روز اول اکران خود رکوردی تازه ثبت کرد، به گفته پخش‌کننده‌اش، علی سرتیپی بعد از 9 روز اکران در تهران و شهرستان‌ها به فروشی در مرز 3 میلیارد تومان دست یافته است. این فیلم که در گروه آزاد  اکران شده است، در کل کشور حدود 38 سالن در اختیار دارد.

فروش «لانتوری» رضا درمیشیان نیز در 35 سالن نمایش تاکنون فروشی برابر با 5 میلیارد و 250 میلیون تومان داشته است. 

فیلم «من» بعد از سه هفته از آغاز اکرانش به فروشی برابر با 1 میلیارد و 370 میلیون تومان دست یافته است.

اولین ساخته سینمایی سهیل بیرقی با در اختیار داشتن 19 سالن سینما در تهران فروشی برابر با 1 میلیارد و 20 میلیون تومان در پایتخت داشته است. این فیلم که در 17 سالن سینمای شهرستان‌ها نیز در حال اکران است، 350 میلیون تومان در دیگر شهرها فروش داشته است.

فیلم «ناردون» بعد از 4 هفته اکران به فروشی برابر با 2 میلیارد و 550 میلیون تومان دست یافته است. «ناردون» در تهران 25 سالن در تهران و 60 سالن در شهرستان‌ها در اختیار دارد.

بنابراین گزارش براساس فروش مکانیزه فیلم سینما «سایه» 62 میلیون تومان ، «سایه های موازی» 76 میلیون تومان و فیلم «دوازده صندلی» به فروش 5 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود.

آمار فروش «دزدو پری» هم بعد از 6 هفته اکران به  780 میلیون تومان رسیده است. «دزد و پری» که فیلمی برای کودکان و ساخته حسین قناعت است، در 8 سالن سینمای تهران و 25 سالن در دیگر شهرها نمایش دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.