شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

فیلمی به کارگردانی علیرضا صمدی

«بی‌نامی» به جشنواره فجر می‌رود/ همبازی شدن باران کوثری و حسن معجونی

فیلم سینمایی بی نامی

سینماپرس: مجید رضابالا تهیه‌کننده فیلم «بی‌نامی» از اتمام کارهای صداگذاری و آغاز اصلاح رنگ این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مجید رضابالا تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «بی نامی» به کارگردانی علیرضا صمدی گفت: به تازگی صداگذاری «بی نامی» به پایان رسیده و کارهای ساخت موسیقی آن هم توسط آرمان موسی پور در حال انجام است، البته کارهای اصلاح رنگ آن هم آغاز شده است.

وی افزود: این فیلم روایتگر داستان زن و شوهری است که سال ها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می کنند و در یک کافی شاپ مشغول به کار می شوند، اما بر حسب اتفاق یکی از همکاران آنها گم می شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود نیز در گذشته می گردد و سعی می کند از یک بحران خارج شود. باران کوثری و حسن معجونی بازیگران نقش این زن و شوهر هستند.

رضابالا با اشاره به همکاری اش با علیرضا صمدی گفت: علیرضا صمدی کارگردان جوان خوش آتیه است که سال ها در تلویزیون کار کرده است البته فیلمنامه «بی نامی» هم به دلیل برخورداری از یک محتوای خوب باعث شد همکاری خوبی با هم داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم این فیلم می تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند ما هم در تلاشیم تا آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

منبع: مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.