دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

با پخش روزانه ۱۲ ساعت برنامه

شبکه تلویزیونی «امید» از فردا آغاز به کار می‌کند

تلویزیون-رسانه ملی

سینماپرس: شبکه «امید» در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با عید غدیر برنامه های خود را برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، روز گذشته ۲۸ شهریور ماه مجید شعبانپور رییس مرکز تولید و فنی سیما در گفتگویی با خبرنگار مهر از افتتاح شبکه های جدید از جمله امید در روز عید غدیر سخن گفت.

امروز ۲۹ شهریور ماه محمد سرشار با اعلام خبری درباره راه اندازی و افتتاح شبکه امید گفت: با راه اندازی این شبکه، سومین کانال شبکه کودک و نوجوان، پخش آزمایشی خود را در یک فرکانس مجزا و به مدت ۱۲ ساعت در روز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب آغاز می کند.

وی اضافه کرد: پخش آزمایشی شبکه امید در روزهای پنجشنبه، جمعه و دیگر تعطیلات رسمی از ۸ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود.

مدیر شبکه کودک و نوجوان در ادامه از تولید و پخش برنامه های متنوع برای این گروه سنی خبر داد و عنوان کرد: مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی زنده و ضبطی، برنامه‌های مستند، فیلم‌ها و سریال‌های رئال و انیمیشن، مسابقه‌ها، نماهنگ‌ها و دیگر قالب‌های متنوع تصویری، برنامه‌های شبکه امید را تشکیل می‌دهند که براساس یک منظومه تربیتی اسلامی ایرانی، تامین یا تولید شده‌اند.

پیش از این شبکه کودک و نوجوان همزمان با ولادت امام جواد(ع) در ۳۰ فروردین سال جاری، پخش رسمی کانال پویا ویژه خردسالان زیر ۶ سال و کانال نهال برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال را آغاز کرده بود.

* مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.