چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

چرا آنجلینا جولی درخواست طلاق داد؟

برد پیت و آنجلینا جولی

کافه سینما: گویا آنجلینا جولی یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده بود. چون احساس می کرد که براد پیت در دوران فیلمبرداری فیلم جدیدش به او خیانت می کند و همین طور هم بود و این کشف تیرخلاص شد.

وکیل خانواده جولی پیت، رابرت آفر در بیانیه ای درباره دادخواست آنجلینا اعلام کرد: «آنجلینا جولی برای پایان دادن به زندگی مشترک دادخواست داده است. این تصمیم برای سلامت خانواده است. آنجلینا اظهار نظر نخواهد کرد و درخواست می کند در این مقطع زمانی به حریم خصوصی خانواده احترام بگذارید.»

 
در خبرها اعلام شده که لورا واسر وکالت آنجلینا را برای طلاق برعهده دارد. او چندی پیش وکالت جانی دپ را برای پرونده جدایی از امبر هرد برعهده داشت. به هر حال سایت TMZ که نخستین بار خبر را منتشر کرد می نویسد: «شخص سومی» مقصر این جدایی نیست و تصمیم جولی و پیت برای جدایی صرفا به دلیل سیاست های براد پیت در تربیت فرزندان است. اما منابعی به این سایت گفته اند که آنجلینا به خاطر اینکه براد پیت کوکائین و احتمالا نوشیدنی های الکی مصرف می کند ؛ تحملش تمام شده است و این چیزی است که جولی با «مشکل خشم» از آن  یاد می کند. همانطور که پیشتر خواندید جولی درخواست نگه‌داری فرزندان و حضانت مشترک را داده است.
 
یک سایت دیگر page six گزارش داد که تصمیم جدایی پس از کشفیاتی بود که کارآگاهی خصوصی درباره براد پیت داشته است. گویا آنجلینا جولی یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده بود. چون احساس می کرد که براد پیت در دوران فیلمبرداری فیلم جدیدش به او خیانت می کند و همین طور هم بود و این کشف تیرخلاص شد.» 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.