جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

غیبت رئیس سازمان سینمایی در افتتاحیه جشنواره مقاومت!

حجت اله ایوبی

سینماپرس: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت امشب افتتاحیه چهاردهمین دوره خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس سازمان سینمایی در آن حضور ندارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از فارس؛ حجت الله ایوبی این روزهادر کشور چین برای برگزاری جشنواره خروس طلایی و صد گل به سر می‌برد. سفر ایوبی به چین هنوز مشخص نشده برای شرکت در جشنواره چینی‌ها است یا به دنبال پیگیری و ساخت فیلم «راه شائولین» که پیش از این به عنوان مهمترین نتیجه دیدار رسمی معاون وزیر، امور مطبوعات، رادیو و تلویزیون کشور چین با رئیس سازمان سینمایی عنوان شده بود.

در سال 94 عنوان شد مهمترین نتایج نشست مدیران، امضای تفاهمنامه و حمایت سازمان سینمایی چین از کمپانی shine work در تولید فیلم «راه شاوئولین» با بنیاد سینمایی فارابی، برگزاری هفته فیلم و در کنار آن بازار فیلم ایران در چندین استان و گشایش بخش ویژه مرور سینمای ایران در فستیوال راه ابریشم بود.

یک امکان دیگر هم برای این سفر قابل پیش بینی است که رئیس سازمان سینمایی در ادامه حضور در مدرسه ملی ایتالیا که مهرماه سال گذشته با حضور علیرضا تابش (مدیرعامل بنیاد فارابی) و روح الله حسینی (رئیس مدرسه ملی) داشت از امکانات چین بدون حضور این دو مدیر به چین سفر کرده باشد.

با این اوصاف حجت الله ایوبی در افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی مقاومت حاضر نخواهد شد و این نشان ازاین دارد که مدیران تنها به سینمای مقاومت  برای ارایه آمار و ارقام در شبکه های تلویزیونی توجه دارند و به 8 فیلم نمایش داده شده از سال گذشته تا امسال برای ارایه بیلان کاری در این حوزه بسنده می کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.