یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به کارگردانی سعید بشیری

«رویا نونهالی» گوینده متن مستند «آوای آفتاب» شد

رویا نونهالی در نشست خبری فیلم سینمایی«نیمه شب اتفاق افتاد»

سینماپرس: با پایان مرحله تدوین فیلم مستند «آوای آفتاب» به کارگردانی سعید بشیری، متن آن توسط رویا نونهالی بازیگر برگزیده کار سینما و تئاتر کشور خوانده و ضبط شد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم توسط مسعود امینی تیرانی مدیر فیلمبرداری آثاری چون «یک دزدی عاشقانه» و «بیداری برای سه روز» و داوود ملک حسینی تصویربرداری شده و موسیقی آن را سعید شعبانی که آهنگساز فیلم «خداحافظ رفیق» بوده، ساخته است.

«آوای آفتاب» با تهیه کنندگی فربد صوفی و به سفارش روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران طی 30 جلسه و در شهرهای اهواز، آبادان، عسلویه، گچساران، امیدیه، خارک و نکا تصویربرداری و تولید شده است.

داستان کشف نفت در یک مستند سینمایی
در این مستند علاوه بر نمایش مراحل متفاوت فعالیت های شرکت ملی نفت ایران از مرحله اکتشاف، استخراج، تولید و صادرات، تلاش شده به داستان کشف نفت، ویژگی های جغرافیایی و جامعه معاصر ایران با نگاهی فرهنگی و هویتی نیز پرداخته شود.
نویسنده متن فیلم سعید اسلام زاده است و تدوین آن توسط کامبیز قوام زاده انجام شده است. مدت فیلم 25 دقیقه بوده و نسخه ای از فیلم برای حضور در جشنواره فیلم مستند سینما حقیقت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. این فیلم در دو نسخه زبان فارسی و انگلیسی آماده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.