دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

افزایش اعتراض رسانه‌ها درمورد معرفی فروشنده به اسکار

فیلم سینمایی فروشنده

مشرق: جناب آقای ایوبی! زحمات شما را در معاونت چگونه جبران نماییم! فروشنده‌باید و راهی کن و اسکار گردند تا تصویری که جهانیان از مردم ایران دریافت می کنند، مردمی مریض و روانی که با انواع و اقسام معضلات جنسی روبه رو هستند؛ پرخاشگر، فحاش و بی‌فرهنگ!

موج انتقادات تند و جدی رسانه‌ها برای انتخاب فروشنده به عنوان نماینده اسکار هروز افزایش بیشتری پیدا می کند حمیدرضا مهدیزاده اخیر در روزنامه رسالت در مورد این موضوع نوشت:

سردبیر گفت: پیش بینی شما در یادداشت پیش از پاییز درست از آب درآمد و فیلم فروشنده، نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مراسم اسکار فیلم‌های خارجی شد. شاید در لحظه اول کمی به لحاظ حرفه روزنامه نگاری خوشحال شدم ولی به یکباره در شوک و بهتی غیرقابل وصف فرو رفتم.

فروشنده فیلم اصغر فرهادی، کسی که به فاحشه‌ها احترام می‌گذارد و از «درباره الی» به این سو تمامی آثارش با موضوع تجاوز و فحشا ساخته شده، نماینده رسمی سینمای ایران در مراسم اسکار می‌شود! گویی که در این 37 سال در تهران و ایران هیچ اتفاقی جز جولان روسپیان و دور دور اتومبیل‌های آنچنانی بچه‌های لاابالی و بی‌قید و بند پولدار، نیفتاده است. دست شما درد نکند جناب آقای ایوبی! واقعا مانده‌ایم که این همه زحمات شما و همکاران‌تان را در معاونت سینمایی ارشاد چگونه جبران نماییم! فروشنده‌ها و لانتوری‌ها باید اکران شوند و راهی کن و اسکار گردند تا تصویری که جهانیان از مردم ایران دریافت می کنند، مردمی مریض و روانی که با انواع و اقسام معضلات جنسی روبه رو هستند؛ پرخاشگر، فحاش و بی‌فرهنگ!


آن هم در سرزمین حافظ و سعدی و مولانا. انگار نه انگار که در تمام این سال ها جوانان دانشمند ایرانی در پژوهشگاه رویان و مراکز هسته‌ای با غیرت مثال زدنی خود کارهایی کرده‌اند کارستان. در فیلم لانتوری به سلامتی مریم عرق خورده می‌شود به سبک فیلم‌های مستهجن مثلا فارسی رژیم فاسد شاهنشاهی. پس غمت مباد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.