چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

«اسرافیل» آیدا پناهنده اواخر مهر ماه جلوی دوربین می‌رود

بازغی-تهرانی-زارعی

سینماپرس: تهیه‌کننده «اسرافیل» از شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده از اواخر مهر ماه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مستانه مهاجر تهیه‌کننده «اسرافیل» از آغاز فیلمبرداری این فیلم سینمایی به کارگردانی آیدا پناهنده از اواخر مهر ماه خبر داد.

وی درخصوص محل‌های فیلمبرداری این فیلم سینمایی افزود: لوکیشن‌های فیلم سینمایی «اسرافیل» در تهران و چند شهرستان است که تصمیم داریم ابتدای کار فیلمبرداری را با یکی از  شهرستانها شروع کنیم و سپس وارد تهران شویم که تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

فیلمنامه «اسرافیل» نوشته مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری است و مستانه مهاجر به عنوان اولین تجربه تهیه‌کنندگی خود این فیلم را تهیه خواهد کرد.

این فیلم، دومین فیلم سینمایی آیدا پناهنده است که فیلمنامه آن را با همکاری ارسلان امیری به نگارش درآورده است.

«اسرافیل» درامی درباره چالشها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است. پیش تولید این فیلم سینمایی روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «ناهید» در دومین پروژه سینمایی آیدا پناهنده نیز همکاری دارند.

تاکنون حضور هدیه تهرانی، پژمان بازغی و مریلا زارعی به عنوان بازیگران اصلی «اسرافیل» و سه بازیگر جدید علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین در این فیلم قطعی شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.