جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

رونمایی از جدیدترین پوستر «سیانور» با تصویر حامد کمیلی

پوستر فیلم سیانور

سینماپرس: جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، «سیانور» دومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است که فضای متفاوتی نسبت به کارهای قبلی این کارگردان دارد. این اثر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و از سوی هیات داوران در هیچ بخشی نامزد نشد. همچنین این فیلم در بخش داوری جشنواره مقاومت هم که دیروز ۸ مهر ماه نامزدهای آن اعلام شد نادیده گرفته شد و در هیچ بخشی نامزد نشد. این اتفاق در حالی برای فیلم رخ می‌دهد که فیلم در اکران خود در جشنواره‌های یاد شده با نظر موافق مخاطبان و منتقدان روبه رو شده بود.

آخرین ساخته بهروز شعیبی به تازگی در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت جایزه شد.

«سیانور» پس از فیلم «ربوده شده» در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی می شود.

پوستر جدید این فیلم یکی از مجموعه ۸ پوستری است که برای تمام بازیگران «سیانور» طراحی شده است.

در خلاصه داستان «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.

این فیلم به برهه ای از تاریخ سیاسی ایران می پردازد که در سینمای ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است.

در این فیلم مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی به ایفای نقش می پردازند.

«سیانور» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.