شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

«تاریکی شب روشنایی روز» با فرهاد قائمیان و مائده طهماسبی کلید خورد

قائمیان-طهماسبی

سینماپرس: کارگردان سریال تلویزیونی تاریکی شب روشنایی روز اعلام کرد این مجموعه با حضور فرهاد قائمیان کلید خواهد خورد.

به گزارش سینماپرس، سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در لوکیشن خانه بهنام طریقت با بازی فرهاد قائمیان (در زمان حال) و مائده طهماسبی (اکرم) روز چهارشنبه 7 مهر کلید خورد.
حجت قاسم زاده اصل، کارگردان سریال تاریکی شب روشنایی روز درباره روند تولید این اثر گفت: این سریال  تلویزیونی را به تهیه کنندگی مجید رضا بالا تولید می کنیم و محمدرضا تختکشیان هم مشاور تهیه کننده است. به تازگی بازیگران جدید به مجموعه ملحق شده اند.
ضبط سریال با خانه فرهاد قائمیان واقع در یوسف آباد شروع شد که نقش اصلی این مجموعه را به عهده دارد. در نخستین روز در کنار قائمیان، بهاران بنی احمدی، مائده طهماسبی هم بازی بودند. سام کبود وند نیز از دیروز جلوی دوربین رفته است.
سیدمهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی، بهرام ابراهیمی، فرخ نعمتی، احسان امانی، روزبه حصاری و فرزین صابونی دیگر بازیگران این سریال هستند.
فرهاد قائمیان که تجربه بازی در سریال های یادآوری، سرزمین کهن، تعبیر وارونه یک رویا، شوق پرواز، نردبام آسمان و ... را در تلویزیون دارد، قرار است در تازه ترین تجربه حجت قاسم زاده اصل نقش محوری را بازی کند
داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد. قاسم زاده درباره داستان این مجموعه گفت: این سریال عاشقانه است و در بستر اجتماعی و تاریخی اتفاق می افتد. سریال «تاریکی شب روشنایی روز» روایتگر مردی است که 40 سال پای عشق اش می ایستد
 بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می دهد. عوامل پشت دوربین این سریال مدیر تصویربرداری سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، طراح گریم ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری منصور شهبازی، مدیر تولید داود معدنی، برنامه ریز توماج نورایی، دستیار برنامه ریز ایمان غیرتمند، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، گروه کارگردانی نیلوفر کوخانی و آرینا قاسم زاده اصل، صداگذار علی علویان، منشی صحنه لادن رحمتی، عکاس هانیه رستمی، تدوین کامران جاهدی، موسیقی سعید ذهنی و مدیر تدارکات عباس کلانتر خواهند بود.
 
سریال «تاریکی شب روشنایی روز» در ۱6 قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم حجت قاسم‌زاده اصل در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.