سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

درگیری در دفتر احمدی نژاد تکذیب شد؛

کلهر: رسانه‌ها از انتشار این اخبار کذب چه هدفی را دنبال می‌کنند؟/ از یکسال‌ونیم پیش موافق حضور دکتراحمدی‌نژاد در انتخابات آینده نبودم

نشست استاد مهدی کلهر

سینماپرس: مهدی کلهر مطلب منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر درگیری وی با محمد علی رامین در دفتر محمود احمدی نژاد در ارتباط با موضوع کاندیدا شدن یا نشدن وی را تکذیب کرد و عنوان نمود: بنده از مدتها قبل موافق حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات سال آینده نبودم، کما اینکه خود آقای احمدی نژاد هم چنین قصدی نداشت.

به گزارش سینماپرس؛ خبرگزاری فارس صبح امروز با انتشار کلیپی با عنوان مدار بسته در یکی از بخش های خود به درگیری فیزیکی محمد علی رامین و مهدی کلهر در دفتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم پرداخته است. فارس در این کلیپ ادعا کرده که این درگیری به خاطر انتقاد کلهر به رامین در زمینه حمایت وی از انصراف احمدی نژاد برای حضور نیافتن در انتخابات بوده است.

مهدی کلهر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس ضمن تکذیب مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس گفت: این مطلب از اساس کذب محض است. متاسفانه نمی دانم انتشار این مطالب چه اهدافی را دنبال می کند. بنده با هیچ کسی درگیری لفظی هم نداشتم چه برسد به فیزیکی! از طرفی بنده مدتهاست آقای رامین را ندیده ام. جالب است حتی محتوای این مطلب درباره نظر من صحیح نیست. من از یک سال ونیم پیش از انتشار اخبار جدید موافق حضور دکتر احمدی نژاد در انتخابات سال آینده نبودم. کما اینکه خود آقای احمدی نژاد هم چنین قصدی نداشت و تنها دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی بود که به خاطر مطالبه مردم، در زمینه حضور در انتخابات مشورتی گرفته شد که فرمودند به خاطر دوقطبی شدن جامعه بهتر است حضور نداشته باشید.

کلهر با انتقاد از خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس افزود: بنده و آقای رامین هر دو از شنیدن این خبر به شدت متعجب شدیم و واقعا از یک خبرگزاری که ادعای رویکرد ارزشی دارد انتظاری بیش از این باید داشت. آقای رامین در همین زمینه برای من پیامی فرستاد و ایشان هم ابراز تعجب کرد.

بنابراین گزارش محمدعلی رامین با ارسال پیامی به استاد کلهر عنوان نموده است: سلام برادر عزیز؛ عظم الله اجورکم . ... ماه عزا را به جناب عالی تسلیت می گویم... واقعاً حیرت انگیز است ! تشکر از اطلاع رسانی شما ... این ها افرادی بیمارند؛ چه باید کرد؛ رسانه های بیمار، خبرسازان ناجوانمرد؛ مخاطبان خود را آشفته و سردرگریبان می کنند؛ پناه بر خدای کریم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.