شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حضور «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در جشنواره «سائوپائولو»

خانه اي در خيابان چهل و يكم

سینماپرس: اولین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا قربانی با عنوان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین المللی «سائوپائولو» برزیل پذیرفته شد.

به گزارش سینماپرس، چهلمین دوره جشنواره «سائوپائولو» از تاریخ ۲۰ اکتبر تا دوم نوامبر برابر با ۲۹ مهر الی ۱۲ آبان ماه برگزار می شود. در این دوره از جشنواره فیلمسازان مطرحی از آمریکا، آرژانتین، فرانسه، بلژیک و پرتغال به عنوان داور حضور دارند.

فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» که قرار است به زودی در ایران اکران عمومی شود در بخش مسابقه اصلی به نمایش درمی‌آید.

همچنین قرار است مراسم یادبودی برای عباس کیارستمی با نمایش «۷۵ دقیقه و ۱۵ ثانیه با عباس کیارستمی» ساخته سیف‌الله صمدیان برگزار شود.

در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «خانه ای در خیابان چهل و یکم» آمده است: دعوای ٢ برادر بحرانی را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ یک خانه زندگی می‌کنند سعی می‌کنند هرکدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.