یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

تقدیر سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از تهیه کننده سینمای ایران

تقدیر سفیر ایران در مسکو از شریفی

سینماپرس: طی دعوتی که از طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو از امیر حسین شریفی روز گذشته بعمل آمد نشستی با حضور ایشان و آقای دکتر مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی و رایزن سفارت آقای دکتر رحیم ژرفی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در این نشست که شامل مباحثی در رابطه با مسایل فرهنگی بین ایران و روسیه بود آقای دکتر سنایی از امیر حسین شریفی به دلیل حضور در جشنواره های بین المللی مختلف در روسیه و دریافت سه جایزه اخیر از جشنواره با هم (together)مسکو و کسب چنین افتخاراتی برای کشور عزیزمان تقدیر و تشکر کرد ضمنا جناب آقای ژرفی نیز از حضور درخشان فیلمسازان و هنرمندان ایرانی در جشنواره های بین المللی در دنیا ابراز خرسندی کرد.
امیر حسین شریفی در این نشست ضمن تشکر از حسن نیت جناب آقای سنایی و جناب آقای ژرفی و  نیز حضور آقای مظفری نماینده سفارت در مراسم اختتامیه  این جشنواره از نوع نگاه فرهنگی سفیر جمهوری اسلامی و همچنین دعوت ایشان قدردانی کرد .
و در پایان به امیر حسین شریفی به عنوان تهیه کننده و سارا صوفیانی به عنوان بازیگری که از این جشنواره بین المللی  جوایز ویژه و ارزشمندی دریافت کرده بودند هدیه ای به رسم یاد بود و تقدیر اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.