سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

نعیمه نظام دوست:

به تاثیرگذاری جشنواره یاس امیدوارم/ «شهرزاد» و «قهوه تلخ» را مردم از یاد نخواهند برد

نعیمه نظام دوست

سینماپرس: بازیگر سریال «ساختمان پزشکان»، گفت: هر برنامه فرهنگی در کشور اگر درست برنامه‌ریزی و تدارک دیده شود قطعا تاثیر گذار خواهد بود و به تاثیرگذاری مثبت جشنواره یاس امیدوارم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  نعیمه نظام‌دوست درباره تاثیر جشنواره یاس بر ارتقای سطح آثار تولید شده در این رسانه اظهار داشت: این رسانه نو ظهور با توجه به آثاری که در آن تولید شده برایم جذاب است و فکر می کنم با استقبال خوبی از جانب مخاطبانش روبرو شده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره «یاس» نه تنها به ارتقای سطح آثار تولید شده کمک می کند بلکه باعث آشتی بین هنرمندان و حتی ایجاد نقش‌های تازه‌تر برای بازیگران می‌شود.

بازیگر فیلم سینمایی «دور زدن ممنوع» با اشاره به اینکه تقدیر از برگزیدگان جشنواره باعث ترغیب فیلم سازان برای ورود به این عرصه است، ادامه داد: جشنواره یاس احساس رقابت و بهتر دیده شدن میان هنرمندان را ایجاد می کند.

نظام‌دوست از سریال «شهرزاد» و «قهوه تلخ» به عنوان بهترین سریال‌های نمایش خانگی یاد کرد و گفت: این سریال‌ها از سطح استاندارد خوبی برخوردار بودند و مردم هیچ گاه آنها را از یاد نخواهند برد.

بازیگر فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پروز و دیگران» درباره بین‌المللی برگزار شدن این جشنواره نیز، اظهار کرد: تعامل با فیلمسازان دنیا در هر شرایط مفید خواهد بود و اینکه جشنواره یاس بتواند این شرایط را برای فیلم سازان جوان فراهم کند از دیگر نکات مثبت جشنواره است.

وی ادامه داد: همچنین تعامل هنرمندان ایرانی با خارجی بخشی از توانایی های ما در حوزه فیلمسازی را نشان خواهد داد.

نظام‌دوست درباره مهمترین انتظارش از جشنواره فیلم یاس، خاطرنشان کرد: امیدوارم این جشنواره به خوبی و در حد استاندارد لازم برگزار شود و تداوم داشته باشد تا شاهد اتفاقات بهتری در آینده شبکه نمایش خانگی باشیم.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از ۹ تا ۱۳ آبان به دبیری سید مصطفی ابطحی در استان مازندران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.