سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

دانیال عبادی بازیگر «دیوار شیشه‌ای» شد

دانیال عبادی در فیلم سینمایی دویدن با شب

فارس: دانیال عبادی که بازی در سریال‌های «معراجی‌ها» و «راستش را بگو» را در کارنامه دارد، قرار است در سریال تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای» بازی کند.

سریال «دیوار شیشه‌ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید مهین دوست و احمد معظمی تولید می شود.  


«دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌و آمد دارند.

داستان ثابتی برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی یک زوج به نام های سارا و فرهاد می پردازد که برنامه تلویزیونی تولید می کنند. قرار است 15 مهر ماه ضبط بخش های استودیو و ثابت داستان شروع شود. دانیال عبادی برای نقش فرهاد انتخاب شده است. احمد معظمی قرار است این بخش ها را کارگردانی کند.

همچنین به دلیل ساختار اپیزودیک و سریالی این اثر بازیگرانی چون شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، زهیر یاری، قربان نجفی، کوروش تهامی، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورائی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و ... در این سریال حضور دارند.

مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی  در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به نگارش در آمده و توسط اکبر تحویلیان در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.