سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

نویسنده «۵۰کیلو آلبالو»، فیلم‌نامه تسخیر لانه جاسوسی‌ را نوشت!

فرهاد توحیدی در اکران خصوصی فیلم سینمایی«من دیه گو مارادونا هستم»

سینماپرس: نویسنده فیلمنامه فیلم مستهجن ۵۰کیلو آلبالو در پاسخ به سوال خبرنگار درباره علت اینکه هنوز این تحقیقات به فیلنامه مدون تبدیل نشده است، اظهار داشت: «نتیجه این تحقیقات به نوشتن سریالی منجر شد که متاسفانه تا امروز ساخته نشده است.»

به گزارش سینماپرس، فرهاد توحیدی در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی شده که تحقیقات مفصلی مرتبط با آنچه «اشغال سفارت آمریکا» -و نه «تسخیر لانه جاسوسی»- می داند، به عمل آورده است. توحیدی در این گفت و گو می گوید: «من گفتم حاضر بودم ماجرا را بعد از بالا رفتن دانشجویان از دیوار سفارت بنویسم. من از دهه ٨٠ شروع به تحقیق در مورد اشغال سفارت امریکا کردم و مجموع تحقیقاتم را اگر روی زمین بگذارم از قد خودم بلندتر است.»


نویسنده فیلمنامه فیلم مستهجن ۵۰کیلو آلبالو در پاسخ به سوال خبرنگار درباره علت اینکه هنوز این تحقیقات به فیلنامه مدون تبدیل نشده است، اظهار داشت: «نتیجه این تحقیقات به نوشتن سریالی منجر شد که متاسفانه تا امروز ساخته نشده است. اما یک فیلمنامه سینمایی هم از این تحقیقات بیرون آمد که تلاش می‌کنیم به صورت مشترک بسازیم و البته طرح یک رمان هم هست که باید فرصت کنم آن را بنویسم.»

* دانشجو

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.