چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

بهروز مفید عنوان کرد؛

بی‌مهری ارشاد به فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ»/ «هنروتجربه» برای نمایش فیلم عاشورایی شرط گذاشت!

مستند كربلا جغرافياي يك تاريخ

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» گفت: فیلم با موضوع عاشورا در میان اختلافات ارشاد و حوزه هنری قرار گرفت و مورد بی مهری ارشاد واقع شد.

به گزارش سینماپرس، بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» درباره نحوه اکران فیلم با موضوع عاشورا به فارس گفت: این فیلم علاوه بر این که توانسته است بامخاطب خارجی در جشنواره‌ای که سال گذشته در کربلا برگزار شد ارتباط درستی برقرار کند با مخاطبانی هم که در ایران فیلم را دیدند هم ارتباط خوبی برقرار کرده است اما متاسفانه فیلم به درستی اکران نشده است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه فیلم در اختلافات میان ارشاد و حوزه هنری قرار گرفت. در شرایطی که برخی از فیلم های پرفروش در گروه هنر و تجربه هم اکران شدند این گروه برای اکران مناسب فیلم شرط گذاشت. شرط گروه هنر  و تجربه این بود که پخش کامل فیلم برعهده این گروه قرار گیرد و این مورد را حوزه هنری نپذیرفت زیرا پخش فیلم برعهده حوزه است. فیلم با موضوع عاشورا در میان اختلافات ارشاد و حوزه هنری قرار گرفت و مورد بی مهری ارشاد واقع شد.

مفید در ادامه تاکید کرد: فیلمی که در این اندازه و با این تحقیقات گسترده و درباره واقعه عاشورا ساخته شده است بهتر بود اکران بهتری داشته باشد و ما در تهران یک سالن سینما داریم و در شهرستان هم یکی دو سالن در اختیار داریم.

وی در خاتمه تاکید کرد: پیشنهاداتی از سوی رسانه ملی برای خرید رایت فیلم و پخش آن  انجام شده که به نظرم این نوع آثار در تلویزیون با مخاطب گسترده ای که دارد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.